Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Motörhead(!!!!)


Mastema

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA! Meldrum sugde sinnsykt! Men jeg var overraska over det andre oppvarmingsbandet... hadde forventa COC som jeg ikke var så begeistra over, og hadde ikke fått med meg at de ikke kom.. så når hardcore superstar kom på ble det jo dritfett! aldri hørt de før jeg! men såklart: Motorhead herja! Jævlig fett av de: de hadde løpt og kjøpt nye amps rett før showet! de ble satt på scenen en time før dørene åpna! hehe! nok et bevis på at de fortsatt eier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Meldrum sugde sinnsykt! Men jeg var overraska over det andre oppvarmingsbandet... hadde forventa COC som jeg ikke var så begeistra over, og hadde ikke fått med meg at de ikke kom.. så når hardcore superstar kom på ble det jo dritfett! aldri hørt de før jeg! men såklart: Motorhead herja! Jævlig fett av de: de hadde løpt og kjøpt nye amps rett før showet! de ble satt på scenen en time før dørene åpna! hehe! nok et bevis på at de fortsatt eier! :D

Nei uff. Corrosion of Conformity er så mye mye mye bedre. Hadde sinnsykt lyst til å se dem. Deres siste album er jo smellfett.

Har ikke så mye til overs for gutter som går i jenteklær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, for å være ærlig hadde jeg ikke hørt på COC... :oops: bare gikk inn på siden dems også photos... syns det så litt sånn midltivskrise ut... hehe... men kanskje jeg skal ty til litt fornuft og faktisk høre på de før jeg dømmer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syntes Hardcore superstar ser kulere ut enn COC...ja da er jeg glad jeg ikke kjenner deg :lol:

Forresten, COC er en av de true stonerrockerne!

Du burde høre på dem!

Deres nyeste plate heter In the arms of God.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, for å være ærlig hadde jeg ikke hørt på COC...  :oops:  bare gikk inn på siden dems også photos... syns det så litt sånn midltivskrise ut... hehe... men kanskje jeg skal ty til litt fornuft og faktisk høre på de før jeg dømmer...  :D

fornuft, dvs å dømme band pga musikken, ikke imaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syntes Hardcore superstar ser kulere ut enn COC...ja da er jeg glad jeg ikke kjenner deg :lol:  

jeg syns ærlig talt det, ja! :wink: men så var jeg sannsynligvis den eneste i hele spektrum som hadde på meg hvit lindeberg genser og ikke hadde langt hår! :P kan ha noe med det å gjøre! ..kjøpte meg motorhead t-skjorte etter konserten da! fake riktignok, men det er tanken som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syntes Hardcore superstar ser kulere ut enn COC...ja da er jeg glad jeg ikke kjenner deg :lol:

Forresten' date=' COC er en av de true stonerrockerne!

Du burde høre på dem!

Deres nyeste plate heter In the arms of God.[/quote']

Hardcore superstar har da masse bra di..

men coc har endel bedre :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.