Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - LP «Børst Konversjon»


Pledrik

Anbefalte innlegg

7 hours ago, Pledrik said:

Tror den du mener var en 56’ er denne, mener den var innom VG også. Hvis ikke så kjenner ikke jeg til den… er nok flere enn man tror i norge, vet om et par burster og et par andre. Men mange er det ikke nei…

Mener bestemt den ikke hadde så flammete topp ? Og at 'sømmen' ikke var på midten ?

Ja ja ! Interessant prosjekt du har der uansett ! Og litt av en samling du har ? 😄

Gamle Stratocastere, Les Pauler, en 50's SJ-200 ? ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Jeg mener den Hast hadde var en '56. Ganske blek, off-center søm, og også ganske dårlig 'bookmatched'?

Må høre med Hast om den, er jo moro å følge med. Jeg så den LPen på Ringve Museum (de har vel også en syyyyyykt fet ‘63 sonic blue strat?), er tydelig en gammel conversion. Er det denne du mener? Er jo ikke akkurat bleik😄.

D63506E9-CDD9-4E46-B15E-1F596A3D2DFA.jpeg.3de86812f0d1c649bb916a2bb7f8fff1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pledrik skrev:

Må høre med Hast om den, er jo moro å følge med. Jeg så den LPen på Ringve Museum (de har vel også en syyyyyykt fet ‘63 sonic blue strat?), er tydelig en gammel conversion. Er det denne du mener? Er jo ikke akkurat bleik😄.

D63506E9-CDD9-4E46-B15E-1F596A3D2DFA.jpeg.3de86812f0d1c649bb916a2bb7f8fff1.jpeg

Nei, Hast sin var helt annerledes. Send han en melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.