Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS SE Silver Sky


Troll

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, GretschMan skrev:

Prs er vel det merket som gir dårligst bruktpris av de mer kjente merkene, ville holdt meg unna med mindre jeg hadde fått prøvd instrumentet skikkelig først. 

Jeg har inntrykk av at PRS er høyt priset på bruktmarkedet. Har ikke kjennskap til prisene for SE, men det jeg har sett av USA produserte PRS tilsier at de holder seg veldig godt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nikotro skrev:

Jeg har inntrykk av at PRS er høyt priset på bruktmarkedet. Har ikke kjennskap til prisene for SE, men det jeg har sett av USA produserte PRS tilsier at de holder seg veldig godt i pris.

Det er mulig jeg tar feil da dette kun var en påstand fra min side, mener det var en eller annen "expert" som uttalte seg om det her. Gjaldt nok kanskje mer i USA. Idk Kan også hende de blir høyt priset men ikke selger.. Igjen kun en påstand😊

Endret av GretschMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2022 den 22.56, mislykketmusikant skrev:

er nok noen år siden. tror det var rett før falck-folkene forlot skuta. mener de fremdeles hadde santa cruz gitarer utstilt. testet en H13 husker jeg. flott gitar.

De har vel kjøpt seg inn igjen nå, mener jeg. 

Ang. Tre-45/4Sound-navnet så er det vanskelig å ikke si «treffa». Old dog, new triks.
 

Har forøvrig lagt igjen mange tusenlapper hos Falck de siste årene. Både på service, modding og gitarer som er kjøpt der (2x Haar, 2x Falck teler og én Maybach LP). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jantore skrev:

Litt mer om bakgrunnen til PRS Silver Sky og hvorfor John Mayer avsluttet samarbeidet med Fender:

https://bluesguitarguide.com/why-did-john-mayer-leave-fender/

 

Han hadde mål om å friske opp den elektriske gitaren, går til PRS og lager en mer tradisjonell Stratocaster enn Fender lager selv? Den der forstod jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Audun said:

Han hadde mål om å friske opp den elektriske gitaren, går til PRS og lager en mer tradisjonell Stratocaster enn Fender lager selv? Den der forstod jeg ikke.

SS er jo hypermoderne! Har du ikke sett den ekstra lille cutouten på det nedre hornet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutes ago, jantore said:

Det John Mayer sier er at hvis Stratocasteren hadde blitt lansert i dag,så hadde den vært litt annerledes enn 1954-utgaven

Den hadde ikke lignet i det hele tatt. I 1954 var Stratocasteren noe totalt nytt, med inspirasjon fra romfart, konseptbiler og 50-tallets fremtidsvisjoner. Hadde den blitt lansert i dag så hadde den ikke lignet på noe vi har sett til nå. Kanskje noe i nærheten av Abasi eller Strandberg sine gitarer, men antakelig enda lengre vekk fra "standarden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.