Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS SE Silver Sky


Troll

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Audun skrev:

4Sound har da PRS i sortimentet i følge nettsidene. Falck-familien er vel forresten på eiersiden i 4Sound nå.

Stemmer begge deler. Sist jeg var innom like før jul hadde de ikke noen Silver Sky i butikken i alle fall. Er ikke innom ofte, men har aldri sett en hengende der. Men jeg kan jo fort overse en. Ikke min tekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mislykketmusikant skrev:

heter ikke 4sound trondheim fremdeles tre45? mener jeg så det på skiltet sist jeg var der. men det er en stund siden, da. husker jeg ble imponert fordi de hadde flere av de EC signaturforsterkerne fra fender inne. og en telefunken mikrofon i treeske. nice shit.

Nå vet ikke jeg hvor lenge siden det er du var der, men de har vel flyttet ganske nylig? Jeg var der sist ganske tidlig i fjor høst, og da var utvalget relativt glissent, ikke folk der, nesten ikke betjening heller. Syntes det var trist. Noe av skylda har sikkert Covid 19, men jeg er veldig redd for at fysiske instrument-butikker nærmer seg en sagablott. Det er veldig synd, men jeg håper det tar seg opp igjen! Nå skal det sies at Tre'45/4Sound i Fjordgata var en enormt svær butikk rent areal-messig. Sikkert ikke dumt å satse på litt mindre lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Audun said:

Nå vet ikke jeg hvor lenge siden det er du var der, men de har vel flyttet ganske nylig? Jeg var der sist ganske tidlig i fjor høst, og da var utvalget relativt glissent, ikke folk der, nesten ikke betjening heller. Syntes det var trist. Noe av skylda har sikkert Covid 19, men jeg er veldig redd for at fysiske instrument-butikker nærmer seg en sagablott. Det er veldig synd, men jeg håper det tar seg opp igjen! Nå skal det sies at Tre'45/4Sound i Fjordgata var en enormt svær butikk rent areal-messig. Sikkert ikke dumt å satse på litt mindre lokaler.

Jeg håper for Guds skyld du har vært innom Falck musikk? Det er sånne steder som kan holde koken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kossoff skrev:

Jeg håper for Guds skyld du har vært innom Falck musikk? Det er sånne steder som kan holde koken.

Ja, har både vært innom, handlet og brukt Falck Musikk til båndfiling og båndbytte, men nå var det vel gamle Tre’45/4Sound det var snakk om. 🙂

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.