Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitar nostalgi på nett


pretty_zeeko

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Kossoff skrev:

Prisene nå om dagen er helt ville, og dette var i tillegg en ganske fin gitar.

Ja, men om man ser tilbake til 80 og 90-tallet, var nok ikke prisene mindre ville. Det var kanskje heller det at veldig lav dollarkurs utover 2000-tallet, gjorde ”highend” gitarer veldig rimelige. Når det gjelder 70s gitarer generelt, er jeg helt enig i at prisene er i ferd med å nå helt spinnville høyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Audun said:

Ja, men om man ser tilbake til 80 og 90-tallet, var nok ikke prisene mindre ville. Det var kanskje heller det at veldig lav dollarkurs utover 2000-tallet, gjorde ”highend” gitarer veldig rimelige. Når det gjelder 70s gitarer generelt, er jeg helt enig i at prisene er i ferd med å nå helt spinnville høyder.

Refererte til 70-tallsgitarer, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kossoff skrev:

Refererte til 70-tallsgitarer, ja.

Som sagt, enig. Har sagt det før, og sier igjen. Det meste av nyere gitarer over «billig» prisklasse, kan sannsynligvis måle seg godt med det meste som ble produsert på 70-tallet.

Endret av Audun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Audun skrev:

Ja, men om man ser tilbake til 80 og 90-tallet, var nok ikke prisene mindre ville. Det var kanskje heller det at veldig lav dollarkurs utover 2000-tallet, gjorde ”highend” gitarer veldig rimelige. Når det gjelder 70s gitarer generelt, er jeg helt enig i at prisene er i ferd med å nå helt spinnville høyder.

Jeg importerte en 6 måneder gammel (US) Fender Stratocaster HSS Deluxe i 2009. Betalte $950 på eBay. Dollarkursen var 5.70, og jeg endte opp med å slippe å betale moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.