Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvilken strat spiller hun på?


mislykketmusikant

Anbefalte innlegg

Tre år gammel sak. Hun har nok råd til en custom shop Fender nå.

Jeg var med og spilte support for Fay Wildhagen på Herr Nilsen for noen år tilbake (før 2018, mener jeg, rett før den ekstremt velfortjente hypen rundt henne begynte å slå ut i full blomst). Det Wildhagen med band leverte den kvelden er fremdeles noe av det vakreste jeg har hørt live. Helt insane bra! Det var så til fingerspissene velorganisert og produsert, samtidig som den ungdommelige nerven så til de grader var tilstede.

Så live-klippet nå. Grisebra. Rett og slett.

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er en fender, altså? kul hals. skal tro hvordan det hadde sett ut med ibenholt binding langs kanten av headtocken, som hadde "tatt over" for den hvite bindingen rundt fingerbrettet. og en ibenholt fenderlogo inlay, kanskje.... og kanskje perlemor stemmeknapper. kraftig figurert koa eller cocobolo oljet topp på kroppen....

jepp. høres dyrt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fay er rå. Har vært superfan i lang tid, begynte egentlig med at hun var hos meg for å teste en Tele. Jeg satt i et par timer og hørte på henne spille, det er noe helt magisk med musikken hennes. Var faktisk også i butikken da hun fikk gitaren, er en 65-ish type Custom Shop strat. Vanvittig bra sak.

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.