Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Scratch bygg, single cutaway


Anbefalte innlegg

7 timer siden, arneK skrev:

Det ser bra ut, artig å følge med på prosjektet ditt. Legger du ut på jutube siden du filmer? 

Ja det er for å samle erfaring til neste års Great Guitar Buildoff. Ble spurt om jeg ville delta med den forrige gitaren, men siden alt foregår på youtube gikl ikke det 😂. Det blir dessverre lange videoer, men her er linken https://youtube.com/channel/UCkYZ8-ou6xi6g-TeSKThFng

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gripebrettet limt, og halsen frest ut etter formen på grupebrettet. Liten fuckup der, hvor jeg hadde vinkelen på fresen litt av slik at jeg sneiet bindinga. Har fiks på gang med avkapp av binding og aceton. Aceton smelter ABS-plast som binding er laget av, og jeg «fuger» inn noe smørje hvor stålet kom borti. 

C4C64A37-B91F-47E4-B2EA-D1FDEDD8E709.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er halslomme, humbucker- og kontroll-hulrom frest. Halslommen går helt mot neck humbucker. Dette fordi jeg skal få vinkel korrekt når jeg skal bore fra neck humbucker til kontroll-hulrom. Jeg boret direkte fra HB til kontroll for begge HBs slik at man slipper å ta ut bridge-buckern for å ta ut neck-bucker etc. 

34B20AD0-5AAF-49F9-864D-E20D0122CA04.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.