Web Analytics
Jump to content

(Selges) Suhr Bella

CaptainSexy

Recommended Posts

Selger min følgesvenn gjennom flere år. Suhr Bella er basert på en Fender Bandmaster med litt mer effektiv EQ. 

Rørene er litt skranglete når man kjører ampen på et øredøvende volum. Dog dette er bare flisespikkeri fra min side. 

Pris: 13000,-

Sted: Halden. 

2D4646F2-ECFE-45CA-8C6C-D67A3D166CE3.jpeg

8008EB5C-CE3A-458D-96F5-E956239AF574.jpeg

71A0A0F5-B752-46BD-8589-4ABCE72E1E41.jpeg

2F664BCA-9F36-4FC7-A113-DE045D711AC6.jpeg

C9CEED59-0876-40B1-8CC2-4EF826ECEE47.jpeg

79B5B2B8-8D51-4C76-B25D-E1AD9536AA4D.jpeg

• Sad 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Det er et flott alternativ. Jeg liker den. 
    • Hei.  Har en kawai patent 34-4127 kjøpt tidlig 60 tallet. Noen som har kjenskap til denne evnt hva den røft kan være verd? Har en del hakk og skavanker.
    • Den Line 6 boksen bruker 2.4 ghz digital overføring. Det vil si at den bruker wifi teknologi for å overføre. Når publikum kommer så blir det mer trafikk og vanskeligere for mottakeren å finne ditt signal (mange konkurrenter)    i korte trekk vil signalet være bra på lydsjekk og få problemer når publikum kommer. Du kan forsøke å bruke squelsh funksjonen også det å være nærmere mottakeren. Du kan også prøve å plassere den litt unna wifi routere etc. Men har den samme boksen selv. Og kan meddele de samme utfordringene du beskriver. Synd. På den positive siden så funker den ganske så bra på bygda. Helt til publikum kommer… om andre har løsninger vil jeg gjerne høre!    
    • Jeg har problemer med min Line 6 Relay G70 live. Den har fungert bra i mange år, men det har blitt mer ustabilt de siste årene. Til info så bruker de andre i bandet G30 fra Line 6. På soundchecks så funker alt fint. Jeg kan gå rundt hele scenen og mister ikke lyden. Men under konserten, med folk (og mobiltelefoner) i salen, så kan jeg knapt bevege meg bort fra mottakeren uten av jeg mister signalet.. Er det noe jeg kan gjøre for å løse dette eller er hele oppsettet utdatert? Det merkelige er riktignok at G30, som er en dårligere og eldre modell, funker helt fint for de andre i bandet.. 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.