Web Analytics
Jump to content

Gitarist søker bandmedlemmer. Har øvingslokale i Fredrikstad.

BBH
 Share

Recommended Posts

Gitarist søker medlemmer til band i Fredrikstad. Jeg har øvingslokale. Jeg er tretten år og har spilt gitar i ca to år.

Jeg hører mest på:

Pink Floyd, David Bowie, Beatles, King Gizzard and the Lizard Wizard

• Like 1

Du kan nok ha mer hell med å finne bandmedlemmer i en Facebookgruppe, siden de fleste her er gitarister selv, og gjennomsnittsalderen her også begynner å bli relativt høy (i alle fall i forhold til deg).

Kult å se at de unge fortsatt vil spille i rockeband. Lykke til med jakten på bandmedlemmer 👍

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By Lasse gitarist
      Søker folk til å starte opp heavyrock band. Er selv gitarist så da søker jeg de resterende til å fylle en sånn gruppe.
      Tenker musikk i gate som volbeat, red og mot noe mørkere som avanged sevenfold kanskje. Hyl ut om det er interessant. Høres,
      mvh Lasse
    • By Henna96
      Lead gitarist søker band i Kristansand. Jeg er en mann på 20 år som nettopp flyttet fra Stavanger. Jeg har spilt i band i et par-tre år tidligere så har en del sceneerfaring. Jeg har spilt i rundt 7-8 år Jeg er interessert i alt fra blues/jazz til hard rock/melodisk metal. Jeg kan noe teori men har ingen utdannelse innen musikk. Er kreativ, og har inspirasjon fra artister som Paul GIlbert, Nick Johnston, Jeff Beck og mange fler. Jeg er også interessert i å starte et nytt band om det er nødvendig.
    • By Tromme-pappa
      Hei,
      Uerfaren (i alle fall frem til nå) trommepappa søker medlemmer til nytt band. 
      Å spille i band har vært en guttedrøm for meg, som jeg nå skal forsøke å gjøre til virkelighet. Jeg har spilt trommer mer eller mindre hele livet (nå de siste årene, digitale trommer på barnerommet ), og også vært en del av et par band i ungdommen - som aldri varte særlig lenge, Jeg er fremdeles under 40, har så liten selvinnsikt at jeg fremdeles ser på meg selv som ung og lovende, og jeg tenker at det definitivt ikke er for sent å lære. 
      Det jeg ser for meg er å være en del av et band som har det gøy sammen, spiller coverlåter og at vi gjennom det blir bedre og bedre. En del av drømmen er også å kunne spille for folk, så kanske vi også med tiden kan komme dit...??
      Jeg bor i Sandefjord, så dersom du/dere holder til i vestfold (og kanskje Grenland) så er det interessant.

• By OJTheViking
      Tenkte jeg skulle dele litt av den nyeste musikken min!

Prøver å få igang et nytt band (var sist i et band som het Strongwater i perioden 2008-2012), og i den sammenheng har jeg jobbet en del med riff-ideer, låter og tekster. Deler nå tre av en håndfull komplette låter jeg allerede har skrevet, som en indikasjon på stil.

Selv spiller jeg trommer, og har liten erfaring med fysisk gitarspilling. Derfor har jeg utarbeidet ideene mine først i MIDI, og deretter fullført en slags miks i Guitar Pro og EZDrummer (med Drumkit from Hell-utvidelse, selvsagt). Lyden er derfor litt kunstig, men jeg håper låtene likevel høres ut som at de kan bli ekstra tøffe den dagen de spilles på ordentlige instrumenter. For øyeblikket mangler låtene dog vokal og gitarsoloer (solopartiene får gitaristene bryne seg på selv).

Jeg er fortsatt på utkikk etter medlemmer; har hatt litt kontakt med noen folk herfra og derfra, men ingenting er 100% avklart ennå. Vokalen jeg er ute etter bør nok mestre en del growling og screams, men bør også kunne mestre litt melodisk vokal. Så, om der sitter noen ivrige vokalister, gitarister og/eller bassister der ute (uansett etnisitet, kjønn eller legning), ta kontakt om dette skulle være av interesse. Du kan nå meg på e-mail: ojtheviking@mail.com

Her er link til det nye materialet: Armagöddamn [Demo Songs]

P.S.: Jeg holder til i nærheten av Hamar for øyeblikket, og det er der jeg ser for meg at hovedbasen bør stå plassert den første tiden. På sikt, under de rette omstendighetene, kan steder som Oslo vurderes.

• By Espeness
      Hei !
      jeg er en gutt på 19 år fra Østfold, som leter etter folk å spille sammen med og kanskje starte opp et band?

Jeg spiller gitar, har spilt i ca 3 år. Spiller for det meste Metallica og Volbeat
      Hvis du har lyst til og ta en prat og kanskje spille sammen, så ta kontakt!
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.