Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til snasen choruspedal?


Gubbe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hanspanzer skrev:

Jeg trengte også Choruspedal.. til en låt.. og en phaser.. til en låt... og en tremolo.. til to låter..og en vibe til en låt. (jævla studio-forsking). Endte opp med en Boss ME200, mono, rett i ampen, og er superhappy. 

Den skal nok sjekkes ut! Bruker (altfor) mye tremolo og har savna vibe. Litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gubbe skrev:

Den skal nok sjekkes ut! Bruker (altfor) mye tremolo og har savna vibe. Litt.

Jeg liker den godt. Lagde god plass på brettet ved å erstatte flere jeg bruker bare litt, forholdvis enkel å ha med å gjøre med tanke på litt display-allergi og med 4 presets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hanspanzer skrev:

Jeg liker den godt. Lagde god plass på brettet ved å erstatte flere jeg bruker bare litt, forholdvis enkel å ha med å gjøre med tanke på litt display-allergi og med 4 presets.

Jepp, ser lovende ut. Muligens litt utenfor budsjettet, men den vil bla erstatte en nokså romstor rocktron tremolo ... fundere, fundere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gubbe skrev:

Jepp, ser lovende ut. Muligens litt utenfor budsjettet, men den vil bla erstatte en nokså romstor rocktron tremolo ... fundere, fundere...

Nope. Kobla opp Rocktron Pulse'n (trem) i dag, og den blir. Blir nok en frittstående sak.

@CaptainSexy - den Arionsaken høres særdeles forlokkende ut, den gjør jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CaptainSexy skrev:

Den er helt rå! Myyye chorus for en rimelig penge. 

Nja...rimelig...de er vanskelige å oppdrive ser jeg, og det har selgerne skjønt også. Men absolutt en feit-feit feitesen chorus. Akkurat det shimmeret jeg er ute etter blant annet.

Må vel revurdere stuebudsjettet mitt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gubbe skrev:

Nja...rimelig...de er vanskelige å oppdrive ser jeg, og det har selgerne skjønt også. Men absolutt en feit-feit feitesen chorus. Akkurat det shimmeret jeg er ute etter blant annet.

Må vel revurdere stuebudsjettet mitt kanskje.

59USD med gratis frakt fra Japan er da ganske innafor! Blir vel noen få hundrelapper i toll hvis man er uheldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel.

På samme måte som jeg endte opp da jeg skulle ha en compressor, ble det en Behringer her også (UC200).

Dels pga 100% troverdig klassisk Boss C1/C2 80's vibe, og mest pga pris.
(Ca 260,- flett ny, og høres meget bra ut på YT (jada jada..... men læll)

Jeg kommer aldri til å spille live mer, annet enn i særdeles rolige og trygge omgivelser, så jeg trenger ikke vanntette bokser armert med atomsikkert panserstål.

Basert på nevnte compressor (CS400), så fremstår Behringer plastboksene temmelig solide, aberet er vel i størst grad in/out direkte i printet og muligens tvilsom kvalitet på potmetrene.

MEN: jeg har sett betydelig værre saker. Noen som husker Ibanez Soundtank-serien?

Og for all del: Jeg VET at jeg kan få tak i både det ene og det andre brukt til hyggelige priser, men nå slipper jeg å forholde meg til snirklete kommunikasjon med selgere, og en alltid tilstedeværende risiko for at noe går galt (hittil har jeg forsåvidt vært heldig med alle mine bruktkjøp, men det kommer en dag. Det gjør alltid det)

Såeh... Hurra.

 


Nok comfirmation bias fra meg for denne gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.