Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Effektbrett


Per

Anbefalte innlegg

Halla!

Naa er jeg paa ferie og kommer hjem paa mandag da...

Men har funnet ut at kjoper meg et effektbrett istedenfor mange pedaler som blir litt dyrt for unge meg!

Hva anbefales?

PS: Ikke bli bli pizzed :lol: dette har jo sikkert vaert oppe manga ganger men naa har det jo seg slik at jeg er i varmen og er sloov 8)

Saa naa venter jeg paa mange koze svar sitter g venter paa mandag naar jeg kommer hjem 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier nok mye rart ja. Selv har jeg blitt fortalt at POD XT med eksternt pedalbrett skal gi bedre scenefrihet enn POD XT Live. Begge emulerer jo uansett vanvittig bra da. (Min mening iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens, men jeg er ikke så glad i Line 6 egentlig... Har liksom litt fordommer mot de og alle de utrolig digitale sakene dems...og spessielt etter Variaxen så har jeg ihvertfall ikke likt de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha Lektor Tørrdal :)

Den quoten der er genial. Husker jeg leste det intervjuet en gang i tiden :lol:

Til spørsmålet. Har hørt mye bra om Pod XT Live. Har så vidt testa det en gang også. Virket kult, men har ikke prøvd det nok til å virkelig kunne uttale meg om det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke no problem å koble GT-8 til PCen?? Har ikke prøvd den selv' date=' men kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle gå...[/quote']

Jeg tror han mente med USB tilkobling eller lignende. Så klart kan du kjøre lydsignalet rett inn i pc'en, men ikke digitalt som du kan med Line6 sine saker...tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.