Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! En streng for mye?


Troll

Anbefalte innlegg

Da dukket denne endelig opp. Har vært på utkikk etter en "rimelig" 7 strenger og da denne dukket opp, så kjørte jeg på. 

Det er en LTD AW-7 som er signaturmodell til Alex Wade i Whitechapel. Jeg kjøpte den pga utseende og reviews. Liker godt den "Stealth" looken, med litt burst. Noe klassisk, men likevel moderne. 

Pickups : Dimarzio D Activator i neck, Seymour Duncan Nazgul i bridge.

Fikk såvidt testet den, men så langt låter den meget bra! Kanskje litt vell hot bridge pickup enn jeg foretrekker, men det er en smal sak. Virker som god kvalitet. Noe jeg ofte forventet fra LTD og ESP. Made in Korea. 

 

20210210_111109.jpg

20210210_104318.jpg

20210210_104413.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fin sak. 🙂 Har vurdert en slik en selv i enkelte svake øyeblikk. I andre svake øyeblikk er det andre syvstrengere hos ESP/LTD, også signatur, som jeg kunne godt tenkt meg. Jeg har alltid vært skapfan av Deftones, og kunne godt tenkt meg en av signaturmodellene til Stephen Carpenter.

AW-7 har vel vanlig 25,5» skalalengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Fin sak. 🙂 Har vurdert en slik en selv i enkelte svake øyeblikk. I andre svake øyeblikk er det andre syvstrengere hos ESP/LTD, også signatur, som jeg kunne godt tenkt meg. Jeg har alltid vært skapfan av Deftones, og kunne godt tenkt meg en av signaturmodellene til Stephen Carpenter.

AW-7 har vel vanlig 25,5» skalalengde?

Ja denne har 25.5" skala. Var egentlig litt på utkikk etter en LTD M1007 men så dukket denne opp, greit priset. 

Fått justert den, og syns den låter veldig bra. Likte også pickupsene mye bedre når jeg har fått tweaket litt. 

Har hatt Schecter som jeg likte utrolig godt, men tykk hals kombinert med 26.5" skala ble for mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.