Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Julegaven fra kona!


askret

Anbefalte innlegg

I år hadde fruen funnet ut at jeg måtte ha en ny akustisk gitar! Hun kjøpte en LAG som hun trodde var en såkalt Smart-gitar, men den var ikke smartere enn den jeg hadde fra før! Men tanken var god! Kjøpt hos Evenstad, så det gikk greit å kjøre bort for å bytte den i en Squier Classic Vibe '70s Jaguar. Har bare såvidt fått pakket den ut og teste, og det virker som en kjempe gitar, tror jeg skal bli fornøyd med den!

_DSC1441.JPG

Endret av askret
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, askret skrev:

I år hadde fruen funnet ut at jeg måtte ha en ny akustisk gitar! Hun kjøpte en LAG som hun trodde var en såkalt Smart-gitar, men den var ikke smartere enn den jeg hadde fra før! Men tanken var god! Kjøpt hos Evenstad, så det gikk greit å kjøre bort for å bytte den i en Squier Classic Vibe '70s Jaguar. Har bare såvidt fått pakket den ut og teste, og det virker som en kjempe gitar, tror jeg skal bli fornøyd med den!

_DSC1441.JPG

Fett! Bra kone - har hun en singel søster med dårlig dømmekraft?

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun, her må jeg oppklare litt.... Hun hadde ment å kjøpe en slik smart-gitar: https://www.thomannmusic.no/lag_thv10dce_tramontane_hyvibe.htm?utm_source=kelkoo&utm_medium=psm&utm_campaign=kelkoo-no&offid=1&affid=229&subid=kelkoo-no

Men hun kjøpte en mye billigere og helt normal akustisk gitar, ganske lik den jeg har fra før. Hun innså tabben ganske kjapt, og dermed sendte hun meg til Evenstad for å bytte! Mitt forslag var å selge min gamle og beholde den nye, men det synes ikke hun var en god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, askret skrev:

Audun, her må jeg oppklare litt.... Hun hadde ment å kjøpe en slik smart-gitar: https://www.thomannmusic.no/lag_thv10dce_tramontane_hyvibe.htm?utm_source=kelkoo&utm_medium=psm&utm_campaign=kelkoo-no&offid=1&affid=229&subid=kelkoo-no

Men hun kjøpte en mye billigere og helt normal akustisk gitar, ganske lik den jeg har fra før. Hun innså tabben ganske kjapt, og dermed sendte hun meg til Evenstad for å bytte! Mitt forslag var å selge min gamle og beholde den nye, men det synes ikke hun var en god ide!

Sånn ja, men da ble det jo ikke så morsomt... 😉

Edit: Skjønte jo at det sikkert ikke foregikk helt slik jeg så det for meg da. 😀

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.