Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fjærene bak på/under gitaren


slabben

Anbefalte innlegg

Jeg har nå skrudd av alt på gitaren min. Vel nesten alt.

Men bak på gitaren. (jeg har en strat kopi) Der man stapper inn strengene under broen. Så er det noen fjær. På denne platen som fjærene er festet til så ligger det en ledning, som da går videre innunder gitaren og til boksen der det meste er festet.

Og så til spørsmålet: Hvor viktig er denne ledningen? Jeg finner ikke ut hvorfor den er festet bak der.

Har også tenkt å kjøpe noen andre pickups. Kanskje jeg skal begi meg ut på humbuckere heheh.

Men lodding og sånn skal jeg vel greie selv. Hadde også vært fett å sette sammen en gitar. Skal se om jeg får tatt noen bilder.

edit: Noen tips hadde kanskje også vært fint hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja skjønner der hva du mener. Har ikke fjernet noe betydelig ennå. Åpnet mest egentlig for å bare se. Men så fikk jeg veldig lyst til prøve å gjøre litt her og der. Bytte ut bro og micer nå i utgangspunktet. Kanskje jeg til og med skal skaffe ny hals i samme slengen siden jeg allerede misliker den jeg har nå...

Så det jeg egentlig trenger er vel en del tips om dette med å bytte ut coils. Kan lodde så dete er ikke noe problem. men litt kjipt å ødelegge noe av elektronikken. Men da lærer jeg hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.