Web Analytics
Jump to content

Music Man JP6 - erfaringer?

Troll

Recommended Posts

Noen her som har eid/prøvd JP6 fra MusicMan? 
Har siklet på disse lenge, har aldri hatt anledning til å prøve en. 

Er halsene på disse veldig tynn, sammenlignet med f.eks EVH og ESP? Er litt redd det blir for tynn hals - men de ser ut til å ha en rund C-profil, så det kan jo umulig være Ibanez-tynt? 

Ut fra hva jeg har lest, så skal kvaliteten være helt upåklagelig. 

Hadde en JP6 BFR for noen år siden. Høy kvalitet all over som man jo forventer av en slik gitar. Jeg er ikke så veldig sensitiv mht. halsprofiler og gjorde meg ikke noen spesielle tanker rundt det. For min del ble den solgt da jeg foretrakk Suhr. Nå er alt av high end gitarer solgt da det blir lite tid til spilling...

• Like 1

Herlig. Da var er en JP6 i Stealth Black kjøpt og betalt. Slenger ut en NGD tråd når den ankommer :) 

Hadde i utgangspunktet lyst på en annen finish, men det er noe fortryllende med helt simpel, matt svart også. Prismessig også mer lønnosmt.

MusicMan JP6 Stealth 

Edited by Troll
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Haha 1

23 minutter siden, SunMaster skrev:

Ser jo veldig strøken ut, gitt.

Bildet over er lånt fra nettet😊 Men denne skal i følge selger være totalt strøken og kun ligget i kassen. Skal ha vært en meget dyr nybegynnergitar for vedkommende som aldri kom i gang med spillingen ,  ble et solid tap ved salg. Veldig synd egentlig , men jeg gjorde et greit kjøp. Her bilde lånt av selger :

20201113_200018.jpg

3 timer siden, Mad Season skrev:

Du verden. Kort vei fra tanke til action der, Troll. 🤘

Gratulerer. Skal bli spennende å lese NGD-en på den. Artig gitar. Har aldri tatt i en slik en. 

Takker! Føles godt å bare "gi gass" en sjelden gang i blant. 

13 timer siden, SunMaster skrev:

Wow - jaja, fint for deg i alle fall 🙂 Det hender av og til jeg syns synd på unge mennesker som selger dyre gitarer de kanske har brukt konfirmasjonspengene på, og så blir det ikke noe mer. Men så tar rovdyret i meg over  😈

Det er jo uansett bedre at de får igjen noe av pengene og at gitaren blir brukt av noen som setter pris på den. Du er helten i historien her, husk det 👍

Edited by Peaceandloveandrocknroll
Autoincorrect
  • Like 1