Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Var det et godt kjøp? - Epiphone Les Paul


andreaz

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

har nylig kjøpt en gibson les paul, etter 2 år med epiphone standard.. gibsonmodellen var en special faded... min mening er: epiphone er dritbra! de er så sjukt bra, også raner du deg ikke... e bedre enn gibsongitaren min! standard modellen ligner en hel del på joe perry, rent lydmessig.. min mening er at dette er et smart kjøp, hvor du ike har tømt pengboka.. smart kjøp dude!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig han klikka da.. Det er jo mye penger.. og til dere som sier at "Dine penger' date=' dine valg".. Ja så klart er det hans penger som til en grad kan bruke på hva han vil.. Men nå har det seg sånn at en gitar koster litt' date=' og kanskje faren hans mener at han heller burde spare litt penger.. og sæli når han nettopp har brukt en drøss på kamera.. Blir litt oppgitt... Ville fedrene deres latt dere tatt opp lån for å kjøpe gitar ? "Det er hans lån og hans penger, så synd for han".. Eller om du ville bruke 3000 kroner på en h-ore, så må da det være greit for det er jo dine penger.. :roll:[/quote''] mamma og pappa er skilt og jeg bor hos mammaen min og jeg fikk lov av hu, så ahn har ikke så mye han skulle ha sagt om det, men han er så dust og blokkerer kontoen min sånnn at bare han kan styre pengene som går inn og ut derifra så uansett hva mamma sier kan ikek ejg få penger fra dne kontoen før jeg blir 18

Utakknemlige unge !

Få deg en jobb, og så tar det deg 4 mnd før du kan kjøpe deg en flunka ny, flott gitar ! Tenk så chill det blir å ha alle penga du har på konoten når du skal studere, kjøpe leillighet, førerkort etc.. Slutt å sipp.. Heia Fattern :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig han klikka da.. Det er jo mye penger.. og til dere som sier at "Dine penger' date=' dine valg".. Ja så klart er det hans penger som til en grad kan bruke på hva han vil.. Men nå har det seg sånn at en gitar koster litt' date=' og kanskje faren hans mener at han heller burde spare litt penger.. og sæli når han nettopp har brukt en drøss på kamera.. Blir litt oppgitt... Ville fedrene deres latt dere tatt opp lån for å kjøpe gitar ? "Det er hans lån og hans penger, så synd for han".. Eller om du ville bruke 3000 kroner på en h-ore, så må da det være greit for det er jo dine penger.. :roll:[/quote''] mamma og pappa er skilt og jeg bor hos mammaen min og jeg fikk lov av hu, så ahn har ikke så mye han skulle ha sagt om det, men han er så dust og blokkerer kontoen min sånnn at bare han kan styre pengene som går inn og ut derifra så uansett hva mamma sier kan ikek ejg få penger fra dne kontoen før jeg blir 18

det er ikke bare å skaffe seg jobb og skaffe seg jobb, har søkt på alt mulig i røyken og omegn, fikk jobb som avis bud, selger ikek en dritt neon av gangene, tjener 50 kroner hver gang

Utakknemlige unge !

Få deg en jobb, og så tar det deg 4 mnd før du kan kjøpe deg en flunka ny, flott gitar ! Tenk så chill det blir å ha alle penga du har på konoten når du skal studere, kjøpe leillighet, førerkort etc.. Slutt å sipp.. Heia Fattern :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.