Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Keiser - Far from Human (enda en singel)

Anbefalte innlegg

Sign me up for Vinyl & CD ! :) 🤘

Låter kuler, konger og krutt dette ! 

Men kort ? Ja ja ... alt er relativt ! Ramones hadde rukket spille 5 låter på 3:16 ! :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, juzzizhow skrev:

Sign me up for Vinyl & CD ! :) 🤘

Låter kuler, konger og krutt dette ! 

Men kort ? Ja ja ... alt er relativt ! Ramones hadde rukket spille 5 låter på 3:16 ! :D 

Takk for det! Vinyl/CD finnes på https://www.non-serviam-records.com/

Om det er noen trøst så er de fleste låtene på plata fra 5-10 minutter lange. 😁

• Takker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere fortsetter å levere, ja. Gleder meg ikke noe mindre til å høre heile plata nu! Dette er en ganske annen musikkstil enn jeg vanligvis lefler med, men jeg vet å sette pris på god thrash innimellom. Håper også å få med meg dere live en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 minutter siden, VREEEEVROOOOOW skrev:

Dere fortsetter å levere, ja. Gleder meg ikke noe mindre til å høre heile plata nu! Dette er en ganske annen musikkstil enn jeg vanligvis lefler med, men jeg vet å sette pris på god thrash innimellom. Håper også å få med meg dere live en gang.

Takk for det! Vi spiller faktisk konsert på Hjorten Scene 28. november, sammen med Nexorum og Ghetto Ghouls. Nå har vi presentert te to mest aggressive låtene på plata. Resten er nok mer mørkt, variert og progressivt enn de to singlene. Glad for at du setter pris på den!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der, ja. Det må jeg prøve å få med meg viss økonomien tillater det. Har ikke hørt de andre to banda. Har ikke fått med meg Hjorten heller, faktisk, så takk for den infoen. Nok et konsertsted her i byen jeg kan sende epost til, som så spør om å få høre oss, og så slutter å svare på epost når de innser hva slags musikk vi lager. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger i kjelleren på Royal Garden i Kjøpmannsgata. Kjempestilig lokale. Det har vært yacht-klubb tidligere, så man sitter i svære, hvite skinnsofaer. Veldig Miami Vice-stil over plassen!

Har dere vært i kontakt med Legend? De arrangerer jo konserter. Gi de et vink, kanskje har de noe planlagt som kan passe for dere også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• 4 klassikere kom i går.
    • Ja, bare spenningsfall over to dioder, selvførgelig, det går vel ikke strøm gjennom D19 og D23, de skal bare hindre strøm å gå "tilbake til minus. De blir forøvrig brennvarme de også. Ok, men hva menes med RMS spenning? Jeg målte 11V på rørsoklene også. Det var noe forskjell før og etter R 82, (bortimot 1V). Men som jeg skrev, med fire rør på plass, måler jeg nøyaktig 7.04V , det skal vel gå. Jeg målte også på motstanden i rørenene, som ligger på ca 6.4 ohm eller 3.4 ohm målt med pin 4 og 5 sammen. Det er vel helt normale verdier. I V1 derimot, er det satt i et Electro Harmonics som har motstand på hele 12.5 ohm. Så det trekker kanskje mere strøm...eller egentlig mindre, når jeg tenker meg om....
    • 8.2 er RMS spenninga. Gang den med kvadratroten av 2 så har du sånn ca 11.6 VAC Peak to peak. Og så er det spenningsfall over to dioder i en sånn likeretter, ikke alle fire ! Og hvis du måler rett etter likerettern uten noe filterkondiser er det jo ikke ren DC ...     
    • Da er de nye diodene lodda på plass. For at de skal få litt kjøling, lodda jeg de med noe lengde på beina, litt opp fra print kortet, og bøyde de to ytterste litt til siden. Så målte jeg, 8.2V veksel fra trafo, inn på likeretter'n, og ut, 11V...hæh? Skulle ikke de fire diodene til sammen suge ca 2.4 V? Annivay, jeg satte i fire gamle rør, så kretsen fikk last, og, strømstyrke droppa ned til 7V. Så da er vel allt i orden da....
    • Hvis du har en av/på-switch til loopen vil du vel kun få input hvis den er av, og kun loop return hvis den er på? Men parallell loop vil nok også fungere ja
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.