Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Restaurering av Les Paul


Anbefalte innlegg

Eg veit ikkje om det var fleire som fekk med seg ein noko herpa Gibson Les Paul deluxe 1974 som var tilgjengelig på Facebook i helga? I alle fall, den havna her for ein ok pris (trur eg). I følge selger så har den ein gang i tida vore goldtop, men ein eller annan har fjerna lakk og spraya den matt svart, i tillegg er det fresa ut for humbuckers og den hadde eit par hotte DiMarzio-pickuper installert. Selger hadde dekka til toppen med vinyl (karbon-ish), så den såg litt betre ut enn matt svart lakk. Bånda var også peika på at måtte bytast - det er svært breie og lave bånd på denne og den har nok vore slipt eit par gongar så det nærmar seg båndbytte, men eg synes den var gansge fin å spele på så bytte av bånd ventar eg med.

 

Uansett, all hardware og vinyl er fjerna, så no ventar eit par timar i aceton-rus og kos med sandpapir. Eg vil tru at toppen ikkje er all verden så eg belagar meg på at den må ha heildekkande farge. Gull hadde vore heilt optimalt, men eg har ikkje tilgang på allverdens lakkutstyr (og i følge internett så er goldtop dritvanskelig å få til) så det spørs om den må få ein anna farge/finish. Det er her de kjem inn ;)  - Er det nokon som har forslag til finish som lar seg utføre i garasjen med ok resultat?

Endret av McJostein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøvd å få frem originalfargen dersom det er mulig. Personlig syntes jeg en litt småherja orginal goldtop er møkkfett, men dersom den er helt ødelagt så hadde jeg malt den en annen farge. Svart eller kanskje Red Sparkle:) Gull er vrient:)

Endret av Pledrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Pledrik skrev:

Jeg hadde prøvd å få frem originalfargen dersom det er mulig. Personlig syntes jeg en litt småherja orginal goldtop er møkkfett, men dersom den er helt ødelagt så hadde jeg malt den en annen farge. Svart eller kanskje Red Sparkle:) Gull er vrient:)

Gullfargen er pussa bort og det ligger tjukt med kvit grunning og svart matt farge... bilder kjem straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes gjennomsiktig blodrød ser bra ut, selv uten flammer. jeg er riktignok svært glad i fargen, uavhengig av bruk. synes den er fin til nesten alt, så er kanskje en tanke forutinntatt, posiytivt, i forhold til den. men døm selv:

her er det riktignok litt flammer, men ikke så mye at det ikke illustrerer fargen i seg selv, synes jeg:

https://reverb.com/item/1764367-fgn-neo-classic-les-paul-copy-by-fujigen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mislykketmusikant skrev:

jeg synes gjennomsiktig blodrød ser bra ut, selv uten flammer. jeg er riktignok svært glad i fargen, uavhengig av bruk. synes den er fin til nesten alt, så er kanskje en tanke forutinntatt, posiytivt, i forhold til den. men døm selv:

her er det riktignok litt flammer, men ikke så mye at det ikke illustrerer fargen i seg selv, synes jeg:

https://reverb.com/item/1764367-fgn-neo-classic-les-paul-copy-by-fujigen

Ja, det ser fint ut.. men har nesten en slik fra før 😉 Spørs om eg ikkje må hoppe i den djupe enden av bassenget og prøve med gull 😎

721A0A75-5092-4D22-862F-BC3AE7F989DC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då er lakkeringsvideoer på YouTube runda og eg er i gang 😂 Eg har pussa mykje, toppen er ganske bra, sider og bak er litt mindre bra, men godt nok trur eg. Eg tenker uansett å kjøre litt lett relicing (ikkje Farsund style altså), så litt slingringsmonn er det. Det er eit lite hakk mellom pickupene, men det kjem sannsynligvis rett i kanten på plekterbrett. Eg stresser ikkje med det i alle fall. Ellers har eg no spraya to tynne og eit litt tjukkare strøk med gull-lakk, den må i alle fall ha eit strøk til før klarlakk. Fargetonen er nok sikkert ikkje vintage korrekt, men who cares? Ikkje eg i alle fall. Klarlakk vert to-komponents som skal herde ganske fort 😊

5C283613-4E4D-4C58-8AA3-BCE221458173.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.