+arneK 1 295 Skrevet Februar 27 Forfatter Share Skrevet Februar 27 5 Lenke til innlegg Del på andre sider
+arneK 1 295 Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 I dag er det fretpressing, med en hjemmelaget presser. Jeg prøvde å banke de ned først, men sikkert litt trange spor. Det gikk mye bedre med pressemetoden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
+arneK 1 295 Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 Et bilde av fretpresseren. Tok etpar timer å lage den til, men den gjorde jobben bra. Limte en liten skinnbit under for å beskytte bånda under pressing. Den er hengslet i festet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider
mislykketmusikant 198 Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 jeg synes den headstocken (uten noe påskrift/farge) var skikkelig kul. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+arneK 1 295 Skrevet Mars 31 Forfatter Share Skrevet Mars 31 Har limp på halsen, montert bridgen litt fresing til pickups. Fikk på strenger og dratt noen akkorder. Denne blir meget lettspilt kjenner jeg. Måtte bestille pickupringer, kommer ikke før langt ut i april, men det går greit. Så en hel del justeringer, filing av nut, også filing av sadlene på denne bridgen, bare noen tynne markeringer på de nå. God påske der ute! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå