Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Bonamassa Black Beauty


larseko

Anbefalte innlegg

Ok, Epiphone er i siget om dagen. Ser lekker ut, selv om headstock fortsatt ødelegger en del. Bonamassa kan jo få det meste til å høres bra ut, da. Synes personlig Gibbyen høres en del bedre ut, og han ser noe mer uanstrengt ut med den. Mulig jeg hallusinerer.

 

https://www.epiphone.com/Guitar/EPIFM5161/Joe-Bonamassa-Black-Beauty-Les-Paul-Custom/Ebony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den låter bra (i hendene på JB, naturligvis...). Gitartechen hans har også helt sikkert satt den opp etter alle kunstens regler, men det er så. Har ikke helt sans for 3-bucker Custom, så tipper kanskje en ordinær 2-bucker Custom til en rimeligere penge, kan være vel så aktuelt.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får all del, den låt kjempebra. Synes BB er glitrende, er vel tvilsomt om de kommer med en rimeligere utgave med 2-humbucker-konfigurasjon på en slik signaturmodell? De har jo allerede vanlige svarte customs til en hundredollarseddel mindre enn denne. Er jo ellers imponert av lyden han får ut av probuckerne. Min erfaring med dem er ikke udelt positiv. Men det sitter vel i fingra da 😞 

Etter å ha hatt en Edwards "Black Beauty" en måneds tid, er i alle fall jeg solgt på 3-humbucker Les Paul. Ser at det kan være en tilvenningssak. Det ser i alle fall fett ut, og låter også bra. Det er vel JB i stol (SD SH4) og SD '59 i midt og halsposisjon (SH1). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, larseko skrev:

Ja, får all del, den låt kjempebra. Synes BB er glitrende, er vel tvilsomt om de kommer med en rimeligere utgave med 2-humbucker-konfigurasjon på en slik signaturmodell? De har jo allerede vanlige svarte customs til en hundredollarseddel mindre enn denne. Er jo ellers imponert av lyden han får ut av probuckerne. Min erfaring med dem er ikke udelt positiv. Men det sitter vel i fingra da 😞 

Etter å ha hatt en Edwards "Black Beauty" en måneds tid, er i alle fall jeg solgt på 3-humbucker Les Paul. Ser at det kan være en tilvenningssak. Det ser i alle fall fett ut, og låter også bra. Det er vel JB i stol (SD SH4) og SD '59 i midt og halsposisjon (SH1). 

Var vanlig Les Paul Custom jeg mente ja. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.