Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone Les Paul Special


Will Reyna

Anbefalte innlegg

Da ville jeg heller spart pengene mine.. G-310 har ikke den karakteristiske set-in necken som G-400 har. Dessuten er pick-upene på G-400 bedre. SG Special er en skikkelig billig versjon, og lyden er der etter.

Hvis du planlegger en oppgradering fra din Reno Strat, så ville jeg ikke gått for verken G-310 elelr SG Special.

Husk også at forsterkeren har mer å si på lyden enn selve gitaren... På din Peavey 15W vil du nok ikke merke store forskjellen på en gitar til 1000,- eller 10000,-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Paul Special er jo som en SG special...en sykt nedgradert utgave. Vil faktisk gå så langt som å hevde at din Reno Strat er like bra i forhold til en ekte Fender, som en Les Paul Special er i forhold til en Gibson Les Paul.

Spar pengene og kjøp en Epiphone Les Paul Studio eller Standard, eller en SG G-400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg komme med nok en sær mening fra min hjerne:

Jeg tror det kan bli vanskelig å få tak i en epiphone les paul for under 3000, i alle fall ny.

Legg ut annonse på musikkweb o.l å si at du er intressert i å kjøpe en slik gitar og se hva som skjer.

Gibson er jo enda en klasse over epiphone, men da må man plutselig bli bill gates for å få nok penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt tankegangen.. hvorfor kan dere ikke bare spare litt mer penger og kjøpe en gitar dere får sinnsykt mye igjen for? "Hastverks" kjøp er ingen god løsning..

Det er ikke hastverk. Jeg har sittet med en sugen Reno Strat i snart 2 år, og har ikke mye penger. Så jeg tenkte at jeg skulle fått tak i en ikke altfor dyr gitar.

Men nå har jeg funnet ut at det ikke finnes dugelige gitarer i den prisklassen, så jeg strekker meg til 3500,- så jeg kanskje får kjøpt en Epiphone G-400.

I og med at du ikke er i min posisjon økonomisk, så skjønner jeg at det er lett og si "spar mer penger". Det er ikke så lett for meg å spare mer penger. Jeg har ingen jobb eller noe. Eneste penger jeg får er månedslønn.

Men kanskje mine foreldre muligens kan kjøpe meg en gitar om den ikke er for dyr. Eller kanskje en forsterker. Men det må som sagt ikke være for dyrt.

da skal jeg komme med nok en sær mening fra min hjerne:  

Jeg tror det kan bli vanskelig å få tak i en epiphone les paul for under 3000, i alle fall ny.  

Legg ut annonse på musikkweb o.l å si at du er intressert i å kjøpe en slik gitar og se hva som skjer.  

Gibson er jo enda en klasse over epiphone, men da må man plutselig bli bill gates for å få nok penger...

De har en Epiphone Les Paul Special til under 3000,- på marios.no. bare se her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.