Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spark 40


askret

Anbefalte innlegg

Bestilte 18. juli, og den ble levert på døra av DHL i dag. Har bare koblet den opp og såvidt testet at den funker både som gitaramp og Bluetooth høyttaler. Førsteinntrykket er at det er en kraftig bt høyttaler, og at den skal duge godt som det den er beregnet for, øvingsamp til hjemmebruk! Sjekket også at appen funket. Det gjorde den, og jeg testet et par ampmodeller rett ut av boksen, og det hørtes helt OK ut! Skal nok få testet den mye de nærmeste dagene! Ellers har mange klaget på støy i ampen, min var helt stille!

Den er ganske liten sammenlignet med roadster toppen......

3383D33E-4FD0-49C3-BD6B-830C0B7B0581.jpeg

BB9F694D-22CB-45CE-934D-3CAEB8D7CACB.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en app som man styrer alt om ampen med,som ampmodeller, effekter, jamplay og backingtracks. Å kjøre dette på en liten smartphone virker håpløst for meg. Jeg har den på en iPad, og det er fremdeles i minste laget! 
Det bildet jeg har lagt med her må jo være umulig å se på en telefon....

CC7B76C5-EF74-4B60-A42C-DB9115093E91.png

Endret av askret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
1 time siden, kristoffereide skrev:

Gjorde ikke det store for meg, men i betydelig bedre enn Katana i mine ører. Appen er OK for å justere lyder etc, men noen mesterverk er den ikke. Det som er så fornøyelig enkelt er at det er alt i ett. Modellering, backing tracks òg høyttaler i en smell

Høres bra ut. Kjøper ikke denne fordi den skal låte bra, men for å ha noe å øve på hjemme som fungerer enkelt og greit. Har brukt Ax-8 med monitorer og en mikser som blander inn tracks for øving. Vil heller ha en alt i ett pakke.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.