Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Mye snadder der. Synes det er kult at JB ikke nødvendigvis går for "pristine" condition, men heller historien og særegenheten til hver gitar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, Audun skrev:

Mye snadder der. Synes det er kult at JB ikke nødvendigvis går for "pristine" condition, men heller historien og særegenheten til hver gitar.

Ja, veldig enig, god hukommelse når det kommer til å huske navn osv på alle han har handlet av :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, Audun skrev:

Han har vanvittig mye fett. Satt for en stund siden å så de to andre videoene der han går gjennom de to Nerdville-plassene... endte opp med å bytte ut Telecastern min da :D 
Også et godt poeng der han sier han ikke gidder å skru en god gitar fra hverandre for å sjekke alle datoer osv, da gitaren aldri blir helt den samme igjen. Gjelder jo i hovedsak Fender. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Leter etter en billig gitar ved siden av min tele 50s.  Kommet over en Harley Benton TE-40: https://www.thomannmusic.no/harley_benton_hbt1500tbk_egitarre.htm Nokså fan av tele designet, men har liker også typ dette: https://www.gear4music.no/no/Gitar-and-Bass/DISC-ESP-LTD-M-200FM-See-Thru-Black/29N5 Denne er selvfølgelig for dyr, men om det finnes noe med det designet til rundt samme pris som TE-40, så link den gjerne Så: Er TE-40en verdt det? Tips til andre? Kun som en grei metal gitar, ikke noe fancy greier. Det kommer ettervert.  Ser etter noe som ser bedre ut til metal en en tele butterscotch, og med humbucker pickups.
    • DD-3 er klokkerein. Carbon Copy er herken mulig å oppdrive til kr400 eller nøytral. Deep Blue Delay er ganske rein, men ikke billig, sist jeg sjekka. Selv bruker jeg forøvrig både Carbon Copy og DD-3, blant andre delays. Kan varmt anbefale RV-6 sin delay+reverb-modus også. Men, skal du ha noe enkelt, nøytralt, med høg byggkvalitet, som atpåtil er billig, så er, igjen, mi anbefalning: DD-3.
    • Ja bra noen så nytten i den 😅  Gjorde denne testen på nytt her om dagen. Med både trommer, gitar amper, perk og ACC. For å si det sånn, så har jeg solgt alle SM57 bortsett fra en. Og den tar jeg vare på hvis det er noen som absolutt MÅ ha den. Blir aldri å bruke den selv lenger.  Men flere Beta56 derimot. Klipe mikker så slipper stativ, og låter virkelig konge! Og kan i tillegg bruker på stativ til git amp osv. 
    • Nå har jo ikke trådstarter spesifisert, men når han sier nøytralt går mine tanker i retning av: farger ikke lyden. Da er det ingenting som slår en streit digital delay. Jeg ville sett på en DD-3. 
    • Det blir vanskelig å finne noe så nøytralt for så lite penger, men en T-rex Replica er ganske nøytral og ikke sterilt. Koster brukt ca 1000 kr. Boss DD20 er en veldig interessant delay pedal men koster også ca 1000 kr brukt. MXR Carbon Copy er analog men litt mørkere av nøytralt. Hmmm,....kanskje Mad Professor Blue Delay? Den, i hvert fall, er ikke "veldig varm" av seg selv.🙂
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.