Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone 2020 lineup


larseko

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Gubbe skrev:

..hadde noen av dem kunne spille så....

Ja, nei... Vi har jo ofte sett at gitarister som ikke kan spille har vært verdensstjerner i over 50 år... 😄 Jeg skal likevel gi deg den at begge nok var "bedre" på instrumentet sitt for x antall tiår siden, men faktum er at hadde ikke koronaen slått inn, hadde de vært på veien "as we speak". Og de hadde hatt ti-tusenvis med publikummere på hver eneste konsert. Legender uansett hvordan du snur og vender på det. Både Keith og Ron har gjort ting på gitaren som både du og jeg bare kan drømme om, selv om det kanskje ikke har vært den store tekniske øvelsen. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gubbe skrev:

Vel, det må du gjerne mene.

Ja, jeg mener det. Det jeg har gjort på gitaren, er det veldig få som har hørt om, og enda færre som har vært interessert i. Mulig du har en helt annen status. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Audun skrev:

Ja, jeg mener det. Det jeg har gjort på gitaren, er det veldig få som har hørt om, og enda færre som har vært interessert i. Mulig du har en helt annen status. :)

Ikke i det hele tatt. Jeg er en god gitarist, men har ikke publikum.

Seiglivet popularitet, myter og salgstall har forbausende lite med ferdigheter å gjøre etter min mening (dessverre). Jeg skulle uansett ha spilt ringer rundt både Wood og Richards, og det vedder jeg store penger på at du og 98% av medlemmene her inne kunne også. Rent musikalsk holder det vel til det de driver med, til og med tidvis smakfull riffing.

Jeg er så gammel at jeg kan mene at dinosaurene lever på kontekst-, kultur- nostalgia og musikkromantiske mekanismer. Og dette mener jeg selvsagt fordi jeg aldri har forstått de kantete forsøkene på blues- og countryrock Rolling Stones har blitt hyllet for. Jeg har et pop-hode, og foretrekker Beatles hver gang om jeg skal velge fra den tiden.

Myter er myter, og det er greit - sånn er det vel bare.

Hvem av oss vil i dag hevde at "Clapton is God" feks?

*rant over*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.