Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone 2020 lineup


larseko

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Evil_Caprino skrev:

Har de den nye headstocken på alle etter 2020 nå? Den "gamle" headstocken har bestandig vært ankepunktet mitt mot å skaffe meg en  Epi.

Alle Les Pauls i hvert fall, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg en spansk en og bestilte en 60s Ice Tea mens jeg venter på retur av goldtopen (30 dagers åpent kjøp). Jeg er nemlig litt usikker på halsprofilen på 50s, det ble muligens _litt_ for mye for meg oppover båndene. Bare så synd at 60s ikke kommer i gold.

Synes ellers de kunne hatt plaintops i tillegg til flamme-finer oppå lønnetopp. En fin plaintop er i mange tilfeller finere enn flammelønn. Det hadde vært nærmere originalen hvis de hadde gjort det og droppet tullet på baksiden.

Er det noen som vet om det påløper frakt ved retur etter åpent kjøp uten at det er reklamasjon? Det står litt vagt på g4m-sidene. 

IMG_20200824_213601.jpg

IMG_20200824_172339.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, larseko said:

Er det noen som vet om det påløper frakt ved retur etter åpent kjøp uten at det er reklamasjon? Det står litt vagt på g4m-sidene. 

Ser ut til at kunde må bære kosten for retur av varer på åpent kjøp.

Returner varer til oss
Hentekostnader

Hvis du kansellerer en bestilling i samsvar med dine lovbestemte rettigheter eller ønsker å returnere en vare under pengene-tilbake-garantien, er du ansvarlig for å returnere varene til oss. Men i et hvilket som helst scenario der innsamlingen ikke er gratis (f.eks. Avbestilling av bestillingen eller som fremhevet i tabellen over), kan vi arrangere å hente varen fra deg til en subsidiert pris. Denne avgiften varierer fra artikkel til artikkel og vises på hver produktside innen den oppgitte garantien og pengene tilbake-informasjonen, og på handlekurvsiden.

For en britisk kunde vil for eksempel en typisk kostnad for å hente produkter opp til 30 kg med en maksimal lengde på 1 meter være 35,99, men avgiften vil være høyere for tyngre, klumpete gjenstander eller internasjonal henting.

Hvis du velger tilbakebetaling, blir kostnadene for returneringen trukket fra refusjonen din.

Du kan også ordne med å sende varen tilbake på din egen bekostning. Hvis du velger å gjøre dette, anbefaler vi deg å få portobevis for å vise at du har returnert varene dine. Alle varer må returneres uten forsinkelse og senest 14 dager etter avbestilling.

https://www.gear4music.no/no/informasjon/retur-tilbakebetaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er litt dritt. Bor 30 mil fra Oslo/Trondheim og enda lenger vekk fra Bergen. Og har ikke tenkt å flytte på meg på ei stund. Er paradoksalt nok billigere med frakt fra G4M enn fra forskjellige norske også, så... men jeg prøver 60s i stedet for denne og ser 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Duckling skrev:

Ser ut til at kunde må bære kosten for retur av varer på åpent kjøp.

Returner varer til oss
Hentekostnader

Hvis du kansellerer en bestilling i samsvar med dine lovbestemte rettigheter eller ønsker å returnere en vare under pengene-tilbake-garantien, er du ansvarlig for å returnere varene til oss. Men i et hvilket som helst scenario der innsamlingen ikke er gratis (f.eks. Avbestilling av bestillingen eller som fremhevet i tabellen over), kan vi arrangere å hente varen fra deg til en subsidiert pris. Denne avgiften varierer fra artikkel til artikkel og vises på hver produktside innen den oppgitte garantien og pengene tilbake-informasjonen, og på handlekurvsiden.

For en britisk kunde vil for eksempel en typisk kostnad for å hente produkter opp til 30 kg med en maksimal lengde på 1 meter være 35,99, men avgiften vil være høyere for tyngre, klumpete gjenstander eller internasjonal henting.

Hvis du velger tilbakebetaling, blir kostnadene for returneringen trukket fra refusjonen din.

Du kan også ordne med å sende varen tilbake på din egen bekostning. Hvis du velger å gjøre dette, anbefaler vi deg å få portobevis for å vise at du har returnert varene dine. Alle varer må returneres uten forsinkelse og senest 14 dager etter avbestilling.

https://www.gear4music.no/no/informasjon/retur-tilbakebetaling

Ja, men hvis du ser på forsiden deres hvor de reklamerer for åpent kjøp: image.png.f750beb6f406bcf0a57376d947618ec5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.