Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solo


complex

Anbefalte innlegg

ja det er et par toner inni i der... tror det er en F# hvis jeg husker riktig.

men jeg lurer på en liten ting: ser ut til at noen (les: gnome og nilsefix) ofte liker å ta meg på småting. Er det pga misunnelse, eller fordi jeg ikke alltid er helt enig? Det er helt greit for meg altså, men jeg bare konstanterer det liksom. Dere må gjerne innrømme at dere liker å finne feil hos meg...

men for å si EN GANG TIL hva jeg sa om dette opptaket:d ette er et lite opptak for moro skyld...alt er tatt opp med ett forsøk. Ingen redigering.. nettopp fordi det ikke betry noe. Og selv om den tonen kanskje ikke burde vært der i den perfekte verden...så er den det allikevel

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For det første mente jeg ingen direkte kritikk mot deg akkurat nå, og ha egentlig ikke skrevet noen innelegg rettet mot deg i denne tråden

For det andre, jeg har tatt det i "småting" som grunnleggende feil i akkordteori

For det tredje har de innleggene mine i denne tråden vært rettet mot Complex og ikke deg, ok, jeg så ikke linken DIN i første omgang, så jeg fortsatte å diskutere Complex, min feil hvis jeg har driti meg ut nå, men for å få det påm det rene, det var IKKE deg denne gangan, sorry hvis du har hatt noen problemer med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt fiendtlig stemning her inne. Hold det seriøst takk, ser hint til konstruktiv kritikk her inne, det er det vi vil ha. Om dokkar mener at soloen til gutten ikkje holder mål, så gi han tips på ka han kan gjøre for å forbedre spillingen hans. Mener dere han har gjort feil, gi beskjed ka han kan gjøre for å unngå feilene neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud themunin . du er ikke perfekt , det er ikke det at vi ser etter småfeil , det er det at vi prøver å gi deg kritikk på opptaket ditt , men at du mener at det er helt flott og dermed blokker oss.....

JEG syntes det var litt slurvete her og der . og det er min mening , det var jo ikke noe fientlig i det!

Det går ikke på oss , men mer på deg tror jeg...

ps. misunnelig? hmmmm .

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud themunin . du er ikke perfekt , det er ikke det at vi ser etter småfeil , det er det at vi prøver å gi deg kritikk på opptaket ditt , men at du mener at det er helt flott og dermed blokker oss.....

JEG syntes det var litt slurvete her og der . og det er min mening , det var jo ikke noe fientlig i det!  

Det går ikke på oss , men mer på deg tror jeg...

ps. misunnelig? hmmmm .

Nilsefix

Folk som kritiserer andre hele tiden har som regel ikkje noke bedre å komme med selv.. Lag et opptak så vi få høre det du mener er bra gitarspill da, og som ikke er slurvete!

Det er lov å ikkje like ting, selfølgelig. Men lurer bare på kva du mener er bra. gleder meg til å høre!

synest for øvrig themuthin hørest konge ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.