Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

La oss diskutere 1963-straten på Finn.


nikotro

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Audun skrev:

Ser på Finn, og akkurat nå ligger det 7 cs Stratocastere der. Et par Masterbuilt ligger til over 70k, og jeg aner ikke om de er verdt så mye. Ei heller hvor gode de faktisk er. En CS 1960 Stratocaster ligger ute til 35k, en Mary Kaye det samme og en CS 1957 ligger til 29k. Det er vel rimelig langt unna det originalene går for.

ja, jeg ser at de sikkert har mye lavere pris enn nypris, men som du også sier her; jeg aner heller ikke om de virkelig er verd så mye, eller om de er så gode å spille på at de rettferdiggjør prisen. uansett synes jeg det er rart at det selges så mange av de brukt, i et lite marked som norge er, når de skal være det ypperste man får i den kategorien. kan det være fordi de blir bestilt på internett, uten at folk har prøvd de før de kjøper? det er ikke så mye pre-internetthandel toppmodeller å se til salgs. omtaler og tester på internett eller i blader er ikke det samme som å prøve selv. jeg kan ikke si det sikkert, men jeg ser for meg at mange som bestiller uten å ha prøvd, kanskje blir litt skuffet, når de tester selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den straten er aldeles nydelig. Har et par venner av den eldre garden med strater fra den tiden og begge er helt smashing å spille på. Hadde jeg dratt inn lottoen i helga, hadde jeg kjøpt tvert. Ingenting å si på prisen. 

En ny CS-Masterbuild Rory koster 75k her til lands og det glir raskt oppover i pris for Masterbuilds med artigere specs som feks braz. 

Enn så lenge får jeg kose meg med de stratene jeg har. Ikke fullt så gamle, men kjekke lell ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pledrik skrev:

Nei, er veldig stolt av meg selv som klarte å la være😂. Var med i prosessen, men ble litt usikker på trussroden og om luksusfellen har ledig kapasitet til høsten.

Hehe, ser den ja. Finfin pris om den var i orden. Lurer på hva vinnerbudet ble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.