Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Selges] Diverse Teledeler

Anbefalte innlegg

Hei

Selger følgende Teledeler:

Fender USA Telecaster hardware aged. Pris Kr. 1200,-

Hardware aged Tele b.jpg

Tele Pickups Wiggins Brand Traditional, Hand Wound, Alnico 5, Texas Wound, aged. Pris Kr. 1200,- (Følger med aged pickguard)

Wiggins Brand Traditionals, hand wound Tele set 04b.jpg

Wiggins Brand Traditionals, hand wound Tele set 01.jpg

Wiggins Brand Traditionals, hand wound Tele set 02b.jpg

Tele kontrollplate 920D Custom T3W-C. Pris Kr. 700,-

920D Custom T3W-C Upgraded Replacement 3 Way Control Plate 02.jpg

920D Custom T3W-C Upgraded Replacement 3 Way Control Plate 03.jpg

Endret av Max Kudos
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Aner ikke hva vekten er, men den er nok en god del mer enn 3,2 kg. Når det kommer til å spille stående er det en vanesak, som alt annet. Jeg tror du kommer til å vende deg til det ganske raskt om du tvinger deg til å stå enda mer. Jeg står på øving ca. 7 timer i uka, og nå synes jeg nesten det er lettere å spille stående enn sittende. 😬 Gratulerer med fet gitar! 
    • Jeg kommer til å få en Gibson Slash Les Paul Standard 2020 (i nyyyydelig Anaconda Burst) til jul. Men den har ikke weight relief. Jeg har aldri holdt i en Les Paul som ikke har det, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente meg. Det eneste jeg er sikker på er at jeg nok må sitte når jeg spiller.  Jeg har en Les Paul Faded 2017, på 3,2 kg. Den kan jeg stå med i 30-40 minutter, men jeg er nybegynner (tok pause i et par år), og synes det er så vanskelig å treffe de riktige strengene når jeg står. Han jeg øver med spiller akustisk gitar, og sitter. Dermed blir det til at jeg også sitter når vi er sammen. Om noen har tips til plekterteknikk tar jeg imot med glede!       
    • Hei Endt hvordan går det med amp bygge prosjektet? Jeg har akkurat bestilt et 18W Plexi byggesett fra ampmaker.uk Jeg har printa ut bygge manualen, leser litt hver kveld og gleder meg som en unge. Venter litt med eff loop settet...
    • Nei, men jeg har mutterhylser, men det ser det ut som om du har fått tak i 🙂 Fint kabinett!
    • Grattis! Virker fete de der! 🙂
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.