Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fx loop på kit amp


Endt

Anbefalte innlegg

11 timer siden, jonta skrev:

Blir fint!

Det ser ut som om det er bra høyde på kabinettet. Er det plass til en fjærklang i oppunder topp pata?

Har ikke tenkt på det, men er verdt å sjekke ut. Kabinettet tror jeg er like høy som en vanlig plexi, men en del smalere, så forholdene blir litt off.

 

4 timer siden, mislykketmusikant skrev:

oooo. nydelig. flott arbeid (ser det ut til, om kvaliteten er like høy som ryddigheten og estetikken). kompisen din som bygger har grunn til å være stolt.

Av erfaring så er det like bra som det ser ut, så blir spennende å få den hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2020 den 10.10, Endt skrev:

Rettelse, det kittet jeg har, er noe billig dritt ifra headfirst, ikke metropoulus som jeg ble fortalt. Så da blir det å bestille en skikkelig metropoulus fx loop.

Jeg sa aldri at det er original Metropoulos fx loop, som er ganske åpenbart når den du fikk har sort kretskort og Metro har rødt. For å sitere det jeg skrev på PM: "Jeg har liggende fx loop PCB som tilsvarer det som står i Friedman amper og Metropoulos (buffered)". Det er dog samme kretsen som både Metro og Friedman bruker, tatt i fra Friedman BE100 skjema og verifisert med en Friedman av han som driver Headfirst. Har bestilt masse fra Headfirst, blant annet bygget en Wizard Modern Classic II klone på et kretskort derifra og den låt like bra, om ikke bedre enn "the real deal". Er ikke noe billig dritt, den store forskjellen er at Metro kun selger ferdig monterte kretskort og Headfirst selger tomme der alt må monteres selv :) 

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.