Web Analytics
Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter å ser på en video fra Andertons. Mesa tar visstnok over distribusjonen i Europa selv. I følge gutta på Andertons vil enkelte modeller bli så mye som 1000 britiske pund billigere. 

Det må da føre til bedre tider for disse ampene her til lands også? Hvem sitter som importør av disse her til lands pdd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja mye rimeligere hos både Andertons og Thomann nå, var jaggu på tide, de har hatt ett prisnivå langt over ander USA-importerte merker siden tidenes morgen omtrent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Mr.D
      Hei!
      Har bestemt meg for å kjøpe meg en "årntli" forsterker.
      Har hatt forskjellige hjemmeforsterkere opp gjennom årene, men de har liksom manglet det lisse siste monstervrengen som jeg vil ha. Har prøvd forskjellige pedaler, både i loop og foran, men uten særlig hell... selvfølgelig også forskjellige gitarer med aktive/passive mic`er, humbuckers og singlecoils..
      Nå har ikke jeg muligheten til å bare stikke innom en forhandler for å prøve, da jeg bor ute i  gokk oppi nord, så jeg må forholde meg til google-søk, youtube-videoer og hjelp fra Dere!
      Så da spør jeg de som har prøvd noen eller en av disse: Mesa Boogie Dual Rectifier, Engl Powerball 2 eller Rivera KR7???
      Typen forsterker som jeg nevner, sier vel seg selv at det skal spilles heavy metal, men hvilken er best? Stikkord her er rytme-/solospill, små/mellomstore gigs, brukervennlighet, (noisegate og reverb kan vel være kjekt å ha?)
    • Av dagjomar
      Usikker på om dette er riktig under-forum å poste tråden i - men prøver her først.
      Jeg har snart søkt gjennom hele Google uten å finne noen ordentlige svar på følgende spørsmål:
      "Hva må gjøres for å kunne distribuere en cover-låt på f.eks. iTunes og Spotify UTENFOR USA?"
      99% av søkeresultat og tjenester som tar seg av slike ting på nett omhandler distribusjon og lisensiering innenfor USA.
      Er det noen som har erfaringer med å legge ut cover-sanger (altså hvor man ikke selv eier rettighetene til sang-teksten) på iTunes/Spotify?
      Har ved en tidligere anledning benyttet TuneCore (http://www.tunecore.com/) for å publisere en egenkomponert låt på iTunes, Spotify+++ men da eier jeg selv alle rettigheter i utgangspunktet.
      Har lest et sted at utenfor USA så er det opp til butikken (les: iTunes, Spotify, etc) å betale ut copyright fees til de som skal ha det. Men vet fortsatt ikke om jeg som person må ha noe lisens for å sende inn sanger til disse butikkene.
      Hjelp, hjelp.
    • Av dammiend1
      Gitarist i Holmestrand, Vestfold. Dritt lei av å spille alene, dårlig med miljø i den byen her. Jeg spiller Rock N' Roll, Boogie, Punk, og kan sikkert lære meg andre sjangre også, så lenge det ikke er VG-lista topp 40 materiale.. Kan spille bass også, så lenge det ikke er superavansert-shit. Har egen bil, så kommer meg rundt, eget utstyr også. Er selvlært siden 2006, er ikke Øystein Sunde, men skal nok klare å få lirt av meg et riff eller to

Spiller for tiden på min egen Gibson SG
      og så har jeg en vig cobra anarchy bassgitar

Send mail til dammiend1@hotmail.com
    • Av HeidiAndresen
      Seriøst band med album ute søker voksen og pålitelig gitarist som kan bli med på noen gigs iblandt (1-2 ggr mnd) når vår faste hovedgitarist er opptatt. Gjerne alt i november 1012, spesielt til våren/forsommeren 2013. Kanskje blir det mer fast medlemskap etterhvert?
      Vi øver torsdager i Oslo, og takker ja til spillejobber som måtte by seg på østlandet.
      Den vi søker er en omgjengelig og trivelig person som ikke har noe imot å spille ting slik som våre fans er vant med å høre de. Foreløpig har vi gigs hvor vi spiller for døra, så betaling blir deretter.
      Link musikk: http://www.youtube.com/results?search_query=heidi+andresen+%26+band&oq=heidi+andresen+%26+band&gs_l=youtube.12...1171.4610.0.6149.21.20.0.0.0.0.240.2360.7j12j1.20.0...0.0...1ac.0bQo1ZFsgms
      Interesserte bes henvende seg direkte til bandet via: heidiaband@gmail.com
      Legg gjerne ved en snutt hvor du covrer noe på gitar av våre egenskrevne låter. ;0)
      Takk for interessen!
    • Av tomandre81
      Hei, kjøpte en brukt Mesa Boogie Dual Rectifier 100 W. for noen måneder siden samt et helt nytt 300 watt Mesa Boogie kabinett.
      Etter å ha spilt på utstyret ca. etter 5 øvinger så begynte det å komme en merkelig lyd når jeg spiller. Man hører hvis jeg demper, da kommer det en etterfulgt rungende "drrrmmm" lyd.
      F.eks hvis et "chugg" er et demp så blir det sånn her: "chugg-chugg-chugg----drrrmmmmm" eller "chugg----drrrrmmmmmm".
      Lurer på om det er kabinettet eller forsterkeren som er skyldig i dette? Kan det være røra som forårsaker dette?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.