Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hahaha


Morph

Anbefalte innlegg

Vel. Er litt enig med deg. Bodom begynner å bli store og det er fryktelig teit. Enten bør de skaffe seg skikkelig trange lærbukser og Jørn Lande på vokal eller kle seg ut som unger på halloween' date=' gi ut platene sine i en liten butikk på hjørnet og være [b']t3h tr00 bl4ck m3tl3.

Eller så kan du/dere definere hva som er galt med en gruppe som blander mange genrer og faktisk greier å kjøre både fete soloer, sans for hooks og melodier og knalle riff samtidig som de aggressive. Jeg har iallfall gitt mitt grunnlag for å like dem.

hver sin smak. musikksmak er egentlig en uting å diskutere uansett. verken tr0000blackmetal eller heavymetal interesserer meg stort.skal det være ekstremt så la det være ekstremt. bodom var like kjipt før de ble "store" og for den saks skyld. godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For min egen del synes jeg det blir utrolig teit når folk sløyer et band som fullstendig dritt, bare fordi det ikke er din type musikk. Jeg hater Yngwie Malmsteen, men har ingen problemer med å innrømme at jeg aldri i helvete kan spille som den mannen, og han er ekstremt dyktig på det han gjør. Jeg synes Dream Theater er dødkjipt, men de er jævli gode musikere som har esktreme ferdigheter og kunnskaper.

Bodom har heller aldri vært et ekstrem band, med unntak av når de var Inearthed og spilte black metal. Bodom er i hovedsak punk(nyere sakene) /power metal og noen vil sikkert kalle det black/death/ekstrem/whatever på grunn av vokalen. Rent bortsett fra det er det talløse inspirasjoner fra det ene og det andre. Hadde det faktisk ikke vært for vokalen, og om de hadde hatt enn balleløs power metal vokalist istedet, ville det vel vært langt mer stuereint for flere.

Det kan nesten virke som om noen av de yngste her inne kaster seg på "trendvogna" på forumet og hakker alt som er mer "ekstremt" enn Gilmour og Page. Sannheten er vel at ingen av dere kan bli i nærheten av gitaristen/låtskriveren/frontmannen Alexi Laiho. Selv om han er "kjempeekstrem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men le av dere som tar detta seriøst da. Er vel heller noe av det morsosme som har skjedd på metalscenen på lenge. Bryter litt med det tradisjonelle.

om detta er det morsomste som har skjedd i metalscenen så er det vel heller deg man bør le av (sjekk ut excrementory grindfuckers' date='carnival in coal, rompeprop, japanische kampfhørespiel,estradasphere, dureforsug, jeg er en lampe, horse the band ++). COB kan virkelig det med å sjokkere og fornye genren ja!

:roll:[/quote']

Le av meg fordi jeg synes dette er ganske morro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten viser det hvor mye man har misforstått når man tror dette er et stort forsøk på parodi og fornyelse. Herregud, sliter man så ille med å mobbe musikk man ser ned på? Snakk om folk som har det gøy på øving og slenger det på en b-side og ikke tar sin egen sjanger pissalvorlig, ikke noe mer gravalvorlig enn det. Folk reagerer iallfall hardt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten viser det hvor mye man har misforstått når man tror dette er et stort forsøk på parodi og fornyelse. Herregud' date=' sliter man så ille med å mobbe musikk man ser ned på? Snakk om folk som har det gøy på øving og slenger det på en b-side og ikke tar sin egen sjanger pissalvorlig, ikke noe mer gravalvorlig enn det. Folk reagerer iallfall hardt nok.[/quote']

som sagt,så er det å diskutere musikk en uting. du tok meg for gitt at jeg ikke likte musikk med "vreng" og var fisefin, så jeg bare poengterte at COB er den delen av metal som faktisk er ganske fisefin iforhold til mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del synes jeg det blir utrolig teit når folk sløyer et band som fullstendig dritt' date='(...)[/quote']

Haha! Hør hvem det kommer fra! Du er bare sur fordi enkelte ikke liker "ditt band". :wink:

Men seriøst, jeg tror dette kan bli moro. Covrer selv Britney i rock-punk-metal-stil, og det er utrolig moro å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

Pen låt det der da. Masse god' date=' gammeldags Dying Fetus over den. Merkelig at moren din ikke likte den da... :D[/quote']

dying fetus blir igrunn smågutter iforhold til det her hva ekstremitet angår. siste dying fetus var vel ganske skuffende uansett.sånn går det når man bytter ut hele besetningen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

Pen låt det der da. Masse god' date=' gammeldags Dying Fetus over den. Merkelig at moren din ikke likte den da... :D[/quote']

Det der var meg en bra låt :D

Falt mamman min inn i smak! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

Pen låt det der da. Masse god' date=' gammeldags Dying Fetus over den. Merkelig at moren din ikke likte den da... :D[/quote']

Det der var meg en bra låt :D

Falt mamman min inn i smak! :wink:

godt å høre det er mødre der ute som takler mer enn cryptopsy og ion dissonance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak. musikksmak er egentlig en uting å diskutere uansett. verken tr0000blackmetal eller heavymetal interesserer meg stort.skal det være ekstremt så la det være ekstremt. bodom var like kjipt før de ble "store" og for den saks skyld. godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

I svarte granskauen så stygt! Har aldri hørt på noe som har vært så slitsomt å høre på for **** :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak. musikksmak er egentlig en uting å diskutere uansett. verken tr0000blackmetal eller heavymetal interesserer meg stort.skal det være ekstremt så la det være ekstremt. bodom var like kjipt før de ble "store" og for den saks skyld. godt eksempel på dagens "piggtråd"musikk er http://www.galyrecords.com/mp3/beneaththem..._unmastered.mp3

tilogmed mor mi måtte skru av når hu hørte dette. og da bynner vel det meste annet å bli stuerent :mrgreen:

I svarte granskauen så stygt! Har aldri hørt på noe som har vært så slitsomt å høre på for **** :?

jeg sa det var grensa for hva mor mi likte :mrgreen: melodi er oppskrytt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.