Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hahaha


Morph

Anbefalte innlegg

Men le av dere som tar detta seriøst da. Er vel heller noe av det morsosme som har skjedd på metalscenen på lenge. Bryter litt med det tradisjonelle.

Nettopp.

Men det er jo tullete med metal da. Spille så fort man kan liksom. Mye bedre å spille klassisk bluesrock for da er man annerledes. Tjohei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men le av dere som tar detta seriøst da. Er vel heller noe av det morsosme som har skjedd på metalscenen på lenge. Bryter litt med det tradisjonelle.

Nettopp.

Men det er jo tullete med metal da. Spille så fort man kan liksom. Mye bedre å spille klassisk bluesrock for da er man annerledes. Tjohei.

JonnyPonny, skal jeg ta innlegget ditt seriøst, eller bruker du ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men le av dere som tar detta seriøst da. Er vel heller noe av det morsosme som har skjedd på metalscenen på lenge. Bryter litt med det tradisjonelle.

om detta er det morsomste som har skjedd i metalscenen så er det vel heller deg man bør le av (sjekk ut excrementory grindfuckers,carnival in coal, rompeprop, japanische kampfhørespiel,estradasphere, dureforsug, jeg er en lampe, horse the band ++). COB kan virkelig det med å sjokkere og fornye genren ja!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke nytt osv men er jo litt gøy' date=' er ikke noe stort heller, wooo et cover låt av en poplåt, moro en liten stund, ikke noe mer.[/quote']

COB er jo powerpopmetal,så den helt store forskjellen er det vel ikke uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Det er en jævla b-side til en singel. Det er ikke sånn at denne låta skal åpne en skive.

Virker som at folk her er skinnhellige som faen fordi de er kule og ikke hører på "dum bråkemusikk med vreng"

er vel heller det at denne "piggtrådmusikken" knapt kvalifiserer til utrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Er litt enig med deg. Bodom begynner å bli store og det er fryktelig teit. Enten bør de skaffe seg skikkelig trange lærbukser og Jørn Lande på vokal eller kle seg ut som unger på halloween, gi ut platene sine i en liten butikk på hjørnet og være t3h tr00 bl4ck m3tl3.

Eller så kan du/dere definere hva som er galt med en gruppe som blander mange genrer og faktisk greier å kjøre både fete soloer, sans for hooks og melodier og knalle riff samtidig som de aggressive. Jeg har iallfall gitt mitt grunnlag for å like dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.