Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

eroald [20.07.05]


eroald

Anbefalte innlegg

måtte nesten poste noe:

minebabyer.jpg

fra venstre: en klassisk gitar jeg kjøpte av gitarlæreren min som er impotert fra spania, vakreste klangen jeg har hørt fra en klassisk gitar. ibanez akkustisk. resultat av sløydtimene i 7klasse på fagerholt skole. washburn nuno bettencourt (min andre gitar, den virkelig har lagt ned øvingstimer i), cort bass, og til slutt høvdingen; gibson les paul standar ´01 honey burst oppgradert med seymore mikker:)

i tillegg har jeg en takamine akkustisk, men den ligger på hytta, kan jo ikke tilate meg å sløve med øvingen når jeg er på ferie;)

mainaxe.jpg

nærmere bildet av hovedøksa

kontran.jpg

viss jeg kaller lespaulen for høvdingen er dette gudfaren.. man kan si mye om basser, men for å få den genuine følelsen av kvalitet må man over på en kontra:):P

gidder ikke å poste rakket mitt, er ikke fornøyd med det, er rakafant for tia men sparer til: fender twinreverb, line6 dl4, boss ds-1, tcelc sfc, vox wah... (satser på det ligger inne iløpet av året)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen du får på lyden med Seymor mikkene og de originale Burstbuckerne( korriger meg om jeg tar feil, men det er det som følger med ikke sant?) ? Litt nysjerrig, vurderer å gå til innkjøp av en Les Paul Standard bare at i Iced T fargen. Flott utstyr forresten. Digger Les Paulen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyere output, bedre lyd... det meste rett å slett.. slash i gnr har gjort det samme, viss du syns det er relevant, eneste ulempe er at når du skal selge den så mister den kansje litt pris, selv om seymore er dyrere, så er det mange som vil ha det genuint og orginalt..: :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.