Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GItarkjøp2020-30.000


joaquinho

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jester skrev:

Jepp, og Tele-styles er også kjent for 'tåle litt juling med vibbarm', som trådstarter hinter om i åpningsposten.

Friedman har teleform med Floyd Rose. 👍

Det kan ta lang tid å finne en favoritt. Det vil også kunne endre seg over tid.

Jeg skal ikke gi råd om gitarer, for på min vegg har jeg ingen gitarer som noen andre ser to ganger på. 😆 Men jeg liker de. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg absolutt ville bruke så mye penger, ville jeg kjøpt en ny Suhr med roasted maple neck. Jeg har bare spilt på den jeg har, men den har en unplugged-respons ingen andre plankegitarer jeg har prøvd har vært i nærheten av, og elektronikken er også veldig bra, om ikke helt state of the (f)art.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha ventet med å kjøpe en så dyr om du er så usikker på hva du trenger og vil ha. Jeg spilte gitar i 15 år før jeg kjøpte meg en gitar i den prisklassen. Først da visste jeg nøyaktig hva jeg ville ha i en gitar. Uansett hvilket merke du går for i den prisklassen vil du få noe av bra kvalitet. 

Anbefaler deg å oppsøke noen musikkforretninger og prøv ut alt du synes ser interessant ut, og finn ut hva du liker. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.