Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cubasis til Android


Anbefalte innlegg

Skeptisk. Det er mulig de har løst det, men ett av problemene med Android har bestandig vært at det ikke har vært mulig å "lure inn" andre lyddrivere enn det operativsystemet har innebygd. Det har dessverre medført store problemer hvis man sammenligner med Appleversjonene, der man har kunnet bytte ut lyddriveren med noe annet. Tror vel jeg vil vente litt før jeg ser hvordan andre vurderer dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tenkt at det er motsatt jeg ! 🙂 
Ie. grunnen til at det virker på IOS dingser er at det er mye strengere regime på hva som er lov og ikke ... Enten bruker du coreAudio eller så pakker du ditt og drar ! 

Men men ... Er uansett en laaaang vei å gå for å ta igjen forspranget til iPad baserte hjemmestudioløsninger  ... Men det er jo et steg i riktig retning hvis ikke noe ant ... 

Hadde vært interessant å teste med det iConnectAudio4+ interfacet jeg har som, ifølge iConnectAudio selv, skal virke mot/med Android ... 


Minner litt om Linux på en måte ... Husker jeg installerte den ene DAW løsninga etter den andre, og styra og herja med ALSA, JACK o.s.v ... kom litt nærmere for hvert trinn ... men gav etter hvert opp og droppet Linux i 2008 ...

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.