Web Analytics
Jump to content

(Kjøpes) strat/superstrat

Straymond

Recommended Posts

Jeg kan ta litt flere bilder i kveld😊

specs:

kropp: Ask med flammelønn topp fra Stewmac.

hals: lønn med rosewood gripbrett fra Stewmac. Vet ikke betegnelsen på profilen, men det kan kanskje tolkes av bildene jeg sender senere(?)

vibarm: wilkinson vs 100n

pickups og elektronikk: EMG SL20 (Steve Lukather) sett (ble kjøpt nytt på plekterbrett)

tunere: låsbare og gode fra Stewmac

gigbag fra Gitarhuset.

Edited by nikotro

ok. da blir det litt vanskelig. bor i bergen. men om du er her en gang i blandt, eller har noen her som kan overta, kan det jo være aktuelt. spiller egentlig bare mandolin for tiden, og om jeg tar fram gitaren, blir det den akustiske. har knapt tatt i en elgitar på 2 år, tror jeg.

har en `94 fender strat eric clapton (USA, rød) som er modifisert en del. lakken er fjernet bak på halsen. alle ledninger er byttet ut, da de var dårlige. pickuper byttet til håndtvinnede van zandt. den er satt opp uten midboostsystemet, da jeg fant det både dårlig og lydmessig underlegent. original tweed-kasse. skulle i utgangspunktet ha 12, men kan strekke meg ned til 10000, da det sikkert blir resultatet etter eventuell pruting på finn uansett.

den har vært i min eie siden jeg kjøpte den brukt på tre45 i trondheim i 1996. brukt, men ikke oppbrukt. har i all hovedsak vært mekket på av frank hovland her i bergen, med noen års mellomrom.

må nok sikkert påberegnes oppsett en gang etter hvert, om den skal bli optimal. har som sagt ikke brukt den noe særlig de siste årene. satt opp med .010 d`addario

Edited by mislykketmusikant