Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Samspill med andre i korona tiden


DJGitar

Anbefalte innlegg

1 time siden, DJGitar skrev:

Hei, det jeg lurer på, kan man spille i band nå med andre om man tar smittevern med? hva tenker dere om dette? 

Jeg har vært superforsiktig fra dag 1, men har spilt hver onsdag med bandet nå i en måneds tid. Er helt avslappet til dette nå, er forsiktige mennesker jeg spiller med og vi holder naturligvis ok avstand. Spiller fortsatt like dårlig som alltid, så her er alt som normalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Pledrik skrev:

Jeg har vært superforsiktig fra dag 1, men har spilt hver onsdag med bandet nå i en måneds tid. Er helt avslappet til dette nå, er forsiktige mennesker jeg spiller med og vi holder naturligvis ok avstand. Spiller fortsatt like dårlig som alltid, så her er alt som normalt.

Ok, bandet jeg var med i sluttet så fort det blei karantene. Men ser utsom det ikke blir mere band spilling der på en stund. Så håper jeg finner andre og spille med. Flott at det går som normalt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Musikkråd kom med disse retningslinjene for en liten stund siden.

3AADF50C-336B-4BF3-8738-51BA9A55CFA8.thumb.jpeg.737f0c7c626849f151775d09173d3a79.jpeg

Jeg kjenner litt på at jeg begynner å få ganske lave skuldre nå, i forhold til hvordan det var i mars og april. Eneste forskjellen nå er at jeg stort sett kjører til jobb og at vi ikke trykker oss like tett sammen i sofaen i lunsjkroken på jobben. Og at det må settes av en del tid til vasking desinfisering av instrumenter og flater på musikkrommet. Så, joda, greit nok, det er ikke helt tilbake til normalen. På toppen av det hele må det deles ur reprimander til elever/deltakere som ikke er i stand til å overholde smittevernreglene. Måtte vaske over samtlige rytmeinstrumenter her om dagen da en deltakere fant ut at hin skulle teste ALLE duppedingser i perk-kassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.