Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Flying V


Endt

Anbefalte innlegg

Kjøpte for en stund siden en svart pickguard til min 2012 cherry flying v standard. Tanken var at det var tøft. Det var det ikke. Så pickguarden endte opp i en skuff, og tanken på at jeg trenger en svart flying v begynte.

Så dukket det opp en tilsvarende min, også 2012 mod i svart. Da var det jo enkelt. 

20190708_205348-1.jpg

20200608_192531_HDR(1).jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod noen bkp painkillers i, men jeg liker faktisk de originale, og når jeg hadde noen covers liggende, så ble det å montere de, sammen med pickguard, truss rod cover, kluson revolution tuners og ny nut.

20200608_194735(1).jpg

20200608_210330(1).jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å søke på wayback machine og Gibson.com 2012 finner jeg både North American Rosewood og Granadillo (helt mot slutten av 2012) gripebrett på standard USA Flying V. Dette var vel forholdsvis tett etter at Gibson fikk konfiskert store mengder rosentre av amerikanske myndigheter, så det var vel en periode med både laminerte rosewood brett, baked maple og nevnte Granadillo. Mulig det var da Richlite ble introdusert i stedet for Ebony også.

Endret av Audun
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evil_Caprino skrev:

Nå må ikke du poste sånne ting når jeg nettopp har solgt min V! Nå må jeg jo kjøpe en ny! It's like a never-ending story!🙄

Flying v skal vel først og fremst kjøpes, ikke selges

20200609_214857(1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Endt skrev:

Flying v skal vel først og fremst kjøpes, ikke selges

20200609_214857(1).jpg

Learned that the hard way 😔 Men nå dumper det forhåpentligvis en stk V ned i postkassa på fredag (iallefall hentelappen). 2012-modell jeg kjøpte også :) 

Sort plekterbrett ser fett ut, hvor kjøpte du det?

Endret av WelhavenT
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WelhavenT skrev:

Learned that the hard way 😔 Men nå dumper det forhåpentligvis en stk V ned i postkassa på fredag (iallefall hentelappen). 2012-modell jeg kjøpte også :) 

Sort plekterbrett ser fett ut, hvor kjøpte du det?

Kult, kom gjerne med noen bilder når den kommer.

Kjøpte pickguard hos wd music, 67 ri varianten. Ikke veldig billig, men bra passform, måtte pusse litt av på toppen mot halsen, ellers passet alle skruehull. Kina pickguarder passer ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.