Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

2 timer siden, pretty_zeeko skrev:

Hva har dette å si?

Hva dette har å si for deg er vanskelig for andre å si.
Det bør jo tas hensyn til for pris, hvis det ikke allerede er gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, Pledrik skrev:

Det der er nok kun kosmetisk, men trekker nok godt ned verdi. Ville sagt at 15’ er helt fair dersom du ikke bryr deg om skaden:)

Ja. Han skulle ha 19.000 men jeg bydde 15.000. Da gjenstår det bare å se på den. Jeg bryr meg ikke om den. Jeg er kjempefan av brukte gitarer og greie bruksmerker gjør meg absolutt Nothing. Ville høre dersom den sprekken ødela verdien helt eller at den kan bli verre 🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Du kan jo i teorien legge mange etter hverandre - om alle er på så er det jo ikke sikkert at det låter like bra  https://www.youtube.com/embed/F4mnrbvJ01Y
    • Da er det bare å prøve seg frem med andre ord.  
    • Deter ikke noe fast antall; det kommer helt an på pedalene. Av og til får du dårligere lyd av én pedal, andre ganger kan du plassere tjue etter hverandre uten å merke noe lydmessig tap. Noen pedaler er bufret, andre er true bypass. Buffer kommer også i et utall "kvaliteter". Noen digitale pedaler konverterer signaley ditt til digitalsignal og tilbake til analog, selv om pedalen er av. True bypass er kanskje "best" på papiret, men ikke nødvendigvis i praksis, fordi du får signaltap når signalet ditt må passere for langt uten forsterkning (f.eks. et buffer). Det tryggeste vil alltid være å bruke en loop switcher, gjerne med input og output buffer, men i de fleste tilfeller kan du fint plassere i alle fall ti pedaler etter hverandre uten nevneverdige tap.
    • Satt her og spekulerte litt. Hvor mange pedaler kan man sette i serie før man får lydmessig tap?
    • Er vel forskjell på LED og "sparepærer" ? Det er led pærene som holder i to dager her...
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.