Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Selges Ibanez 2375 72'-74' Les Paul Recording copy

Anbefalte innlegg

Selger en Ibanez 2375 fra tidlig 70-tall. Pre-lawsuit Les Paul Recording kopi. I god stand, med noen få bruksmerker. Tar gjerne imot kommentarer eller fakta om denne også. Flere bilder kan sendes på forespørsel. 

pris rundt 8000,- gi bud. 

IMG-0508.jpg

Endret av Jostein Olsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en 2372? Det fantes visstnok også en 2372DX som hadde limt hals.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Audun
      Var på besøk hos opphavet og fant igjen noen gamle musikkutstyr-kataloger fra min ungdom.  Interessant å se både utvalg og priser! Her er et lite utsnitt fra 89/90 katalogene til Gulmoen & Engh og Norsk Musikk:

• Av tjukknyggis
      Lufter denne skjønnheten her for salg; Ibanez Custom AS103-AMB. Strøken gitar !
      https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=179772882

• Av DirkDiggler
      (Hei, helt fersk. Spilt andre instrumenter og kan noter og alt det der... Men gitar har jeg aldri helt finni ut av... MEN NÅÅÅÅ!!)

Har egentlig ikke et fast budsjett å holde meg til , selv om madammen ikke er helt enig. Har googlet og "youtubet" ved alle mulige ledige stunder og tror jeg ender opp med en Ibanez s521 + en VOX amp til ca 2000(VT 20 ett eller annet). Har "aldri" spilt gitar før, men vil ha noe som duger når jeg nå er såpass bestemt på å endelig komme igang. Prøvde meg så vidt på en akustisk for maaange år siden men den ble for stor og ukomfortabel å lære å spille på + jeg hadde aldri ro i ræva til å sette meg ned å øve. Nå derimot er det tre kids inne i bildet og jeg har ikke annet enn ro igjen når de har blitt "sendt i seng". Når feriepengene tikker inn, bestiller jeg. Nå skjer det! Og jeg gleder meg som en unge.. 

MEN; Vurderer også en gitar med "whammy-bar" eller hva det heter. Vil det lønne seg å starte med en gitar som har en, eller ikke? Går jo ann å investere i en ekstra gitar som faktisk har det om jeg kjenner at jeg nærmer meg Gilmour-nivå etterhvert? Eller? Finnes det noen glupe individer med gode tips? Burde jeg ikke starte med en Ibanez S-521? 

Vurderte lenge PRS SE Standard, men den koster noen tusen mer og finner ingen blå på noen nettbutikker... 

Samme gjelder Ibanez RG350... Ville ha en i lilla, men den finnes ikke å få tak i(ny  ).
      Ja, også en ting til. Bør man kjøpe nye strenger med en gang, eller funker de som følger med på en ny gitar i 5000,- + klassen?
      Innspill mottas med overlegen takknemlighet.
    • Av Affen
      Boss CS1 made in Japan i 1981. Gjort en "more volume" mod på denne. AC uttaket er løst, men fungerer utmerket. Åpen for evt bytter, blant annet interressert i  TC Electronics Flashback (ikke mini), DOD Bifet Boost, Xotic EP booster, expression pedal, Joyo PXL 8, Digitech Mosaic, Boss CH1, Digitech Whammy, EHX Cock Fight, T Rex Mudhoney, Behringer Vintage Tube Monster, EXH Flatiron, EHX Green Russian Bigmuff, EHX Ram`s Head Bigmuff, EHX Triangle Bigmuff, MXR Distortion Plus, ProCo Rat, MXR EP 101, Xvive E1 Echoman,
      Pris: 650,- 

• Av Bautabobb
      Heisan. Jeg har denne Ibanezen (2014) som trenger en ny eier. Dette er virkelig ikke en fantastisk gitar, men den er ikke totalt katastrofe heller. Den blir stående å ta opp plass og jeg trenger penger til svindyrt Gitarutstyr. (alle monner drar..)

Planen var en gang i tiden å bytte pickups og gjøre mods på den. (lære og ikke være redd for å ødelegge)
      Men tiden gikk og den har ikke fikset seg selv (merkelig nok)

Forventer ikke at noen her inne kjøper denne for at den låter så bra. Stock pickups på denne er ikke allverden. Synes den låter litt hult. Men! Den kan være ett godt tilskudd til noen som akkurat har begynt å spille eller har tenkt å begynne. Det er den vante Ibanez halsprofilen og den har Floyd.  

Selges med hardcase. og har tenkt rundt 2000 kr for den.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=155618977
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.