Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Brukt VYPER Tube 120, men mangler kabel til fotbrett!


larseko

Anbefalte innlegg

Denne her dukket plutselig opp i autosøket på Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=170174298

Jeg visste ikke at de hadde en rørutgave av denne en gang. Dessverre ingen VIP, men det blir gøy å høre. Eneste catch er at den mangler kabel mellom fotbrett og amp. Er det noen steder som kan ha disse for rimelig kjapp levering? Er 8-pins skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy å kombinere to hobbyer. Selger kjørte til Starmoen på Elverum med ampen, og vi fikk plukket den opp med sportsfly 😄 Den så helt ny ut, fotbrettet var mer brukt.

Ingen kabel til pedalbrettet, men jeg fikk tak i en 7-pins kabel som lignet. Det viste seg at den bare manglet midtre pin, som ut fra skjemaet var jord. Pinnene på fotbrett og forsterker gikk begge rett til chassis, så da var løsningen grei: Kabel fra pedalchassis til ampchassis. Til det kommer en ordentlig kabel, vel å merke.

Må si at denne ampen låter overraskende bra på ganske lavt volum, til tross for sine 120w (wtf skal jeg med det?!?). 

Jeg skjønner at folk sier at disse Vyper-forsterkerne er rimelig hemma uten fotbrett, for det er prikken over i'en. Sweep-pedalene trengte også noe justering og oppmyking av gummi for tåknappen, men det var fort gjort.

IMG_20200426_132100.jpg

Endret av larseko
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, ja. Selger sa han ville sende etter, men tror det når jeg ser det. Venter uansett et par uker, siden løsningen jeg mekket funker greit. Og det er litt av en forsterker, i grunn. Funker overraskende bra på soverommet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.