Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Starstruck?


markuska

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha lest om Mr.Bungles møte med alice in chains vokalist Layne Staley, tenkte jeg å lage en tråd der folk kan fortelle om deres møte med deres idoler og/eller andre kjente musikere.

Fortell om når du møtte Slash på gaten i USA, eller når du møtte Åge Aleksandersen på trikken :D

Hold dere særiøs, hvis noen begynner å fortelle om når de tok syre med Hendrix begynner jeg å tvile ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bjarne brønnbo eller bjønbo .. samma faen.. han d.d.e vokalsiten gikk forbi meg.. han hadde på seg gul t-skjorte med ketchup flekk på......................................

det overgår nok det meste

neida..

eneste som har vært noe i den duren var når jeg og morph møtte trommisen i soulfly og jeg fikk en klem av rastafarien de har med på sangen "moses".

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt to seter bak David Pedersen på flyet fra Oslo til Bodø en gang (av den grad han er noen stjerne...)

Når jeg så idoldavid hadde jeg en sterk trang etter å kaste en fakkel på idioten!

Har møtt Øysteing og Olaf i Big Bang 2 ganger ;)

Har drukket av Ozzy sin flaske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt to seter bak David Pedersen på flyet fra Oslo til Bodø en gang (av den grad han er noen stjerne...)

Når jeg så idoldavid hadde jeg en sterk trang etter å kaste en fakkel på idioten!

Følte ikke for å gjøre det ombord i flyet.. Hadde blitt forsinkelse og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det at jeg ble starstrucked, men jeg møtte Morten Harket en gang jeg var vakt på en fotballkamp. Han nektet å betale i begynnelsen og han spurte hele tiden om vi visste hvem han var. Det endte selvfølgelig at han måtte betale full pris, vi kunne jo ikke begynne å slippe folk inn gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.