Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

iRealPro


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt dette programmet/appen en stund til å spille backingtrack av standard jazzlåter. Det passer meg veldig bra som forberedelse til å spille sammen med andre. I det siste har jeg også begynt å bruke den til å lage skisser og arrangementer av eget materiale og det klarer den også ganske bra.

Er det noen andre brukere av iRealPro her på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at det er mange valgmuligheter. Foruten et imponerende bibliotek med backingtracks fra de fleste stilarter, er det mulig å velge toneart, stil innenfor sjanger, tempo, hvilke instrumenter som skal spille samt redigere arrangementene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en skjermdump fra en låt jeg har øvd på lenge. Jeg begynte på et lavere tempo og har fortsatt litt igjen til jeg klarer 240.A9F944FD-B38F-4363-9477-05F7FB1722B9.thumb.png.e45a923c00e77eeea017c04af0b0cdde.pngNederst på bildet finnes alle justeringsmulighetene i appen.

Tempo, antall repetisjoner låten skal spilles, toneart, stil innenfor sjangeren, mikser som gjør at det er mulig å justere volum på instrumentene (ulike typer piano, bass og trommer). Nede i høyre hjørnet er det mulig å slå på/av besifring av gitarakkorder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.