Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

relic og andre termer man kunne vært foruten


Anbefalte innlegg

12 timer siden, Mad Season skrev:

Hva ER det med folk? https://www.finn.no/177725981

Han har en til, slept bak en bil(sic!), også. I alle dager? Ja, jeg er gammel og konservativ. Men dette er jo i overkant.

Gud seg forbarme. Men om ikke annet, tar han i alle fall ikke blodpris for vandalismen. Man kan jo bare lure på hva dette hadde kostet å få gjort på verkstedet i Farsund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du i rølpeband så er jeg helt med på at det er en kul scenegreie å spille på en gitar som er delvis brent eller som har blitt dratt bak en bil, men det er nok et snevert marked for å prøve å selge en slik kreasjon ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkadian skrev:

Gud seg forbarme. Men om ikke annet, tar han i alle fall ikke blodpris for vandalismen. Man kan jo bare lure på hva dette hadde kostet å få gjort på verkstedet i Farsund.

Jeg er uenig, jeg synes det er blodpris for en import-Hamer med en irreversibel modifikasjon som kanskje 17 stk. i hele landet synes er kul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skullkrusher skrev:

Jeg er uenig, jeg synes det er blodpris for en import-Hamer med en irreversibel modifikasjon som kanskje 17 stk. i hele landet synes er kul. 

Ah. Jeg har null peil på Hamer, visste ikke at de lagde billiggitarer. Da er jo opplagt dette så godt som verdiløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Audun skrev:

Det er jo merkelig at han skal selge de nå, etter å ha hatt så mye jobb med modifikasjoner. Ble han ikke helt fornøyd kanskje?
I såfall vil han nok fortsette eksprementeringa, til han finner den perfekte balansen mellom "kunst" og funksjon.
La oss håpe det skjer fort, før lommeboka er tom, og bruktmarkedet er metta på kreative eksprementelle relics...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, WelhavenT skrev:

Hva han gjør med gitarene sine er det vel ingen som har noe med. Får han ikke solgt de, så er det også hans problem. Vi trenger ikke like det, så lenge han er fornøyd selv. Hilsen gammel-anarkisten! 

Slapp av, fortsatt fullt anarki i kunst og herpe verdenen. Men vi kan vel gremmes?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Evil_Caprino skrev:

Falck Musikk bruker ikke bil, men noe annet. Vet ikke om linken funker for alle men....

 

Jeg har jo brukt Mojo Relic et par ganger, men Doggo Relic ser myye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.