Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Telecaster min første gitar


EvenH

Anbefalte innlegg

Hei folkens, i disse Korona tider så er det mye man rekker å tenke på. Og jeg gjør akkurat det nå. Det har seg sann at jeg er nysgjerrig på hvor min første gitar har tatt veien. Jeg fikk tilbake i ´92 min fars gamle Fender Telecaster fra 77-78. En TriColor Sunburst, mener den har palisander gripbrett. Denne gitaren er litt spesiell da den hadde montert på låsbar oversadel, fått satt inn en ekstra pickup og montert på tremolo, så det var skjært ut hull i kroppen, og tortoise plekterbrett. Denne gitaren har også litt morsom historie da den ble benyttet til modell av min far, for noe av profileringsmaterialet han lagde til Musikanten som ble drevet av Øivin Fjeld, i Fredrikstad. Jeg byttet denne gitaren inn hos Øivin ca ´95, da interessen for gitar hadde avtatt. Men nå er jeg nysgjerrig på om noen har sett den, eller vet hvor den kan ha tatt veien siden. Har ikke noe bilde å vise til.

Skulle det være seg at dette er feil sted å legge inn dette innlegget så beklager jeg det, og det kan bare fjernes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.