Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker gitarkamerat eller band i Kristiansand


Estradamus

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

jeg spiller mye gitar for tiden (også før epidemien brøt ut), og det er veldig moro, men savner noen å jamme med. Spiller mye blues, og tenker at det hadde vært kult å ha noen å spille blues med innimellom, så kunne vi jo bytte på å spille rytme og lead. Er veldig glad i jazz-blues, eller blues med en liten dash fusion, i stil med Robben Ford, Scott Henderson og Kirk Fletcher. Av den mer tradisjonelle sorten er jeg stor fan av Johnny Winter.  Ellers er jeg også interessert i å starte eller joine band i gata stoner/doom/sludge-metal, gjerne med inspirasjon fra band som High on Fire, Sleep, Kyuss, Melvins, Cathedral, Down etc. Sitter på en haug med riff som jeg skal prøve å forme til låter., helst i samarbeid med noen bandkamerater. Har en gitar stemt ned i C standard som jeg bruker som heavy stuff. Jeg er også åpen for andre sjangre eller bandprosjekter.

Ta kontakt dersom du tror dette kunne være noe for deg!

mvh Estrada

Endret av Estradamus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Alegria said:

Jeg spiller blues munnspill. Holder til i Arendal. Hva tenker du om å få til noe? 

Kunne sikkert vært artig, men jeg er ønsker å jamme med en annen gitarist, er interessert i å lære litt og se andre gitaristers tilgang til blues. 

 

9 hours ago, Mad Season said:

Heisann. Hyggelig å se at noen ønsker å tilby fysiske møter i disse dager. Men det er kanskje enklest om man vet ca hvor i landet du holder til? 😏 

Kristiansand. Ja, ellers får vi jo bare vente til alt dette har roet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.