Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender har sluttet å støtte Fender Fuse


Mustang

Anbefalte innlegg

Jeg fant fram igjen en forsterker jeg ikke har brukt på en stund, Fender Mustang II. Det hører til et styreprogram, Fender FUSE, som ikke vil starte på Mac. Jeg husker ikke sikkert hva som driver det, men jeg tror det er Flash, det er mange Flash-versjoner siden jeg har brukt den. Jeg mener jeg hadde samme problem for noen år siden, og løsningen var naturlig nok å oppgradre programmet, men jeg var 5 dager(!) for sent ute, det viser seg at Fender kuttet støtten til dette programmet 20 mars.. Det er spesielt bittert, ettersom jeg også har en Fender G-dec thirty som er basert å samme program. Selvfølgelig går det an å skru på knappene på forsterkerne, så de er ikke modne for resirkulering, men jeg mister muligheten til å kombinere effekter, spille jam tracks osv.

Derfor, er det noen som har en løsning? F.eks. et alternativt program, har Fender lansert noe nytt som kan brukes sammen med disse forsterkerne eller kan jeg gjøre noe annet som får programmet til å virke igjen?

 

Endret av Mustang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.