Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Superlyd TSA


Anbefalte innlegg

Eg er litt usikker på om eg posta noko på denne forsterkeren når eg skrudde den saman for nokre år sidan. Uansett, eg har brukt litt tid siste veka på å justere og gjere den heilt ferdig. Dette er sltså ein Superlyd TrippelSuperAmp 😅 Utgangspunktet er Marshall ca 40-50W (EL34), switchbar mellom tre tiår (67, 77 og 87), der 67 tilsvarar ein typisk plexi (modell 1987), 77 tilsvarar ein JMP (modell 2204) og 87 tilsvarar ein puddelrockmodda Marshall (tenk SIR #39/#36, dvs. Appetite for destruction). I tillegg er det brytere for "bright" (spiss) og diodeklipping (ala silver jubilee, merka veps). 
 

Bilder kjem, det var trøbbel med opplastinga no

2E4B9F1B-02D2-4271-84A3-3CADA0CA68CF.jpeg

Endret av McJostein
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, McJostein skrev:

@Audun og @nikotro - har de forslag til riff eller lignende? Eg kan prøve å fikse ein trudelutt i morgon kveld 😊 

Jeg har ikke noen spesielle ønsker, men gjerne noe som kan vise spennvidde og som er karakteristisk for ampene den er en klone av😊👍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem nokre lydklipp, alt er gjort kjapt, spilt inn på looperen på HX Effects og kjørt repeat på ulike gainsettings. Filnamnet tilseier kva gainsetting som er brukt, einaste forskjell er at bright er på i det første (67) klippet, ellers samme innstillingar. Eg er ikkje heilt fornøyd enno, men den fungerar relativt bra (klippet er kanskje ikkje optimalt, men ein får ein peikepinn). Spelt inn med ein Gibson SG (1967), 2x12-kabinett med (Marshall) V30 element, 2 stk SM57 på ein Fredman-clip, limiter på utgangen for å unngå klipping, ein bitte bitte bitte liten dasj romklang for å få litt romfølelse. Ellers ingen prosessering.

https://drive.google.com/drive/folders/1jd8e4vaWRHFTo4VSE-R67avSVRuQDW-b?usp=sharing 

 

settings:

 

8A2BEE32-4EC9-48D7-A5B5-4386813A78BE.jpeg

Endret av McJostein
  • Liker 4
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.