Web Analytics
Gå til innhold
nikotro

Lage topp av en Fender kombo

Anbefalte innlegg

Takk for tips. Det skal jeg gjøre👍
Jeg har også latt meg inspirere av noen Mesa kabinetter som har hjørnebeskyttere i skinn eller imitert skinn. Ved å bruke det, omgår jeg i tilfellet kutting av tolex😀

Jeg bare måtte lage et 12’ høyttalerkabinett også. Her gjenstår det mye, men med Princeton kabinettet oppå, ser det veldig bra ut😊

Kabinettet har samme bredde som Deluxe-toppen og er ca 40 cm høyt. Dybde = 25 cm.

35859D1B-6059-4778-99A2-D651C65465AC.thumb.jpeg.43d09eb2ecc3624e94fc65658146a6cb.jpeg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se... Hvor mye skal du ha for å lage en flightcase til en Super Reverb? 😄

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med noe helt annet på heltid, så det blir ikke tid til å ta oppdrag på si😊 Det er og blir en fin avveksling for min del.

Men, takk som spør😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, nikotro skrev:

Jeg jobber med noe helt annet på heltid, så det blir ikke tid til å ta oppdrag på si😊 Det er og blir en fin avveksling for min del.

Men, takk som spør😊

Sagt halvveis på spøk. :) Tenkte at når du er såpass flink med trearbeid, så koster det deg lite å smeise i hop noe finér og beslag, men selvfølgelig... Jeg skjønner at det og tar tid. Det blir jo det samme som: "Du som spiller gitar... Du kan jo bare ta å underholde oss på firmafesten. Det blir gøy!" 😅

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Audun skrev:

Sagt halvveis på spøk. :) Tenkte at når du er såpass flink med trearbeid, så koster det deg lite å smeise i hop noe finér og beslag, men selvfølgelig... Jeg skjønner at det og tar tid. Det blir jo det samme som: "Du som spiller gitar... Du kan jo bare ta å underholde oss på firmafesten. Det blir gøy!" 😅

Ja, det har blitt noen fester i jobbandet for meg også😊

Endret av nikotro
  • Hehe 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med fremdriften her da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det en liten pause for å hanskes med en irriterende forkjølelse.

Jeg regner med å komme i gang til neste uke.👍

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.