Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage topp av en Fender kombo


Anbefalte innlegg

Takk for tips. Det skal jeg gjøre👍
Jeg har også latt meg inspirere av noen Mesa kabinetter som har hjørnebeskyttere i skinn eller imitert skinn. Ved å bruke det, omgår jeg i tilfellet kutting av tolex😀

Jeg bare måtte lage et 12’ høyttalerkabinett også. Her gjenstår det mye, men med Princeton kabinettet oppå, ser det veldig bra ut😊

Kabinettet har samme bredde som Deluxe-toppen og er ca 40 cm høyt. Dybde = 25 cm.

35859D1B-6059-4778-99A2-D651C65465AC.thumb.jpeg.43d09eb2ecc3624e94fc65658146a6cb.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nikotro skrev:

Jeg jobber med noe helt annet på heltid, så det blir ikke tid til å ta oppdrag på si😊 Det er og blir en fin avveksling for min del.

Men, takk som spør😊

Sagt halvveis på spøk. :) Tenkte at når du er såpass flink med trearbeid, så koster det deg lite å smeise i hop noe finér og beslag, men selvfølgelig... Jeg skjønner at det og tar tid. Det blir jo det samme som: "Du som spiller gitar... Du kan jo bare ta å underholde oss på firmafesten. Det blir gøy!" 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Audun skrev:

Sagt halvveis på spøk. :) Tenkte at når du er såpass flink med trearbeid, så koster det deg lite å smeise i hop noe finér og beslag, men selvfølgelig... Jeg skjønner at det og tar tid. Det blir jo det samme som: "Du som spiller gitar... Du kan jo bare ta å underholde oss på firmafesten. Det blir gøy!" 😅

Ja, det har blitt noen fester i jobbandet for meg også😊

Endret av nikotro
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Denne hadde jeg glemt🙂

Jeg har fått gjort en del mer og det er nå bestykket med et Jensen 12’’ element, men på en midlertidig plate i furu kryssfiner. Den skal byttes til en i bjerk.

Skal sørge for noen bilder etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.